Sådärja, nyduschad hemma efter ett pass på gymmet.
Ska invänta mitt 55 minuters söndags program, sen ska jag vara i solen resten av dagen.

Igår vann Loreen för Sverige, Brynäs har vunnit SM-GULD och jag har vunnit en tröja. Vilket år, jag längtar efter att se vad sommaren och resten av året har att erbjuda.

Kram på mamma idag!
Fredag
God lunch i Falu stad med Lina

Nya snygga skor

Lördag
Dagens lunch i Bollnäs stad med Jessica

Fuskade med en glass (åt självklart inte hela)

Köpte nya armband på marknaden
Idag är det en ofrivillig vilodag, jag vill inget annat än träna men mina ben/fötter och hela kroppen vill helt enkelt inte det jag vill. Kanske får räcka med promenaderna till och från jobbet idag.
Jag har fått nått fel i huvudet angående träning, jag har kört hårt tisdag-onsdag, ändå känns det sjukt dumt att inte kunna träna idag. Fast jag kommer köra minst 2 dagar till denna vecka...

Får slappa framför vakna! och sen tvätta håret och kanske lägga mig i solen innan det är dags att åka iväg, sista kvällspasset denna vecka. Imorgon jobbar jag 7-11.30 sen blir det stan med Lina!

Solen är borta, ett mysterium i sig det där.
Jag tog sovmorgon idag, nu sitter jag och sjunker frukosten lite så jag kan traska ner till gymmet strax. Få se vad passet har att erbjuda idag då, om man pallar crosstrainer igen kanske.
Jag vill bara bränna bränna bränna fett, massa fett och kilon ska bort, sista rycket innan sommaren som en gäst på hotellet sa till mig igår att han körde. Jag tyckte det lät smart så jag kör.

Äsh nu blir det göra sig redo och dra iväg så jag hinner.
11.30 ska jag möta Emelie för en lunch ute, var ett tag sen man såg tjejen nu så det ska bli trevligt. Sen åker jag med bussen 12.35 mot ännu ett kvällspass på jobbet.

Det är flera som undrar hur jag äter under en dag, och varje dag tänker jag att jag ska ta kort på allt och redovisa, men sen såhär nu efter frukost inser jag att jag glömde och får göra det imorgon. (så har det tyvärr varit sen i måndags, jag har noll minne överhuvudtaget!)
Här sitter jag nyduschad och tittar på den vackra solen och tänker:
om jag bara kommit iväg till gymmet lite tidigare så hade jag hunnit njuta mer innan jobbet, men icke sa nicke för jag väntade in pappa så snällt så. Huvudsaken för mig är ju att det blev ett pass.

Kändes som jag slet ut mig idag, lagomt mycket, härligt mycket.
20 minuter all in på crosstrainer, 10 minuter band (4 minuter spring), 1 km rodd och sen 4 olika magövningar - bland annat 100 sit ups. Så jag är mer en nöjd med passet idag.
Och imorgon är en ny dag @ the gym!

Nu ska jag leta på kläder, göra läxan, fixa lite lunch och greja innan jobbet. (14.30-20.00)
En lång dag på jobbet är avslutat och jag har hunnit hämta ut ett paket innan jag nu är bänkad i soffan. Jag är helt slut och mina ben värker. Ska bara vila hela kvällen lång + ett varmt bad.

Nya skorna!
Eftersom jag var sjuk första halvan ser veckans träning ut såhär,
Torsdag: Gym
Lördag: Intervall i skogen
Söndag: Gym + promenad

Och idag har jag ätit,
Frukost: Keso + 1 knäcke med ost och tomat
Lunch: Se bild
Middag: Kycklingsallad

Har blivit få mål idag då frukosten inte var förrän 10. Men ett mål till kommer senare.

Tomat, rödlök, champinjon, rostbiff och halloumi! (lite av varje)
Woop woop! Hej då alla kilon jag vill aldrig se er mer, och jag lovar att aldrig ens sakna en enda av er. Det har gått så segt på senaste tiden så trodde aldrig denna dag skulle komma!!
Jag tackar Hofors för detta och deras bra motionsspår och gymmet - som jag snart ska till!

Efter en veckas sjukdom så kom jag idag iväg till gymmet.
Körde ett pass med:
5 minuter crosstrainer, 5 minuter rodd, 5 minuter jogging & muskelövningar på bröst och baksida ben. Lätt för att komma igång igen, så det kändes faktiskt bra.
Och imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen också, 7-15 blir det med full fart!

Nu är jag förhoppningsvis tillbaka för att stanna här igen.
Och min nya design kommer nog snart också, får man lite mer inspiration!
Ingen motivation alls. Näsan blöder. Huvudet värker. Halsen är igentäppt. Kan inte svälja. Blir ingen träning. Ont i fötterna. Ingen ork till något. Och regnet faller.
Jag ser inte hur det skulle kunna bli så mycket sämre?
Jag är obotligt sjuk, så enkelt är det.
Och nu när veckoperioden i månaden har börjat blir man ju verkligen inte friskare.
Från och med nu är det adjöss med godis, bullar, kakor, chips... ALLT är helt enkelt FINITO!

Och sluta frestas av andra som äter, jag får helt enkelt titta på.
Eftersom på min våg händer det aldrig någon skillnad, så då måste jag försöka göra en skillnad. Mer än med träningen för den orkar jag inte göra så mycket mer på, just nu iallafall.

Att bero på träningen så skulle jag ju göra ett pass idag, men något är fel. Mitt huvud sitter under fötterna, som för övrigt jag har ont i, benen känns som kokade spagettin och jag är helt slut. Hur fan ska jag göra, jag kan inte ha vilodag idag igen när jag hade det igår.
Trots att jag igår hoppade runt i ett par timmar och blev mer slut än efter ett träningspass ungefär. (om ni undrar varför så kolla inlägget under) jag är fortfarande lyrisk.

Jaja, vi får se hur jag gör. Jobb 14.30-20.00 idag iallafall. Vi hörs!

Inte nog med att jag vann ett NHL12 spel till Xbox360 (som går raka vägen ner för backen hem till min bror) så vann jag även årets bästa pris LÄTT:

JAKOB SILFVERBERG VANN ALLTSÅ ÅRETS MÅL I ELITSERIEN. Jag nöjer mig väl med tröjan!!!

Måndag: Intervall träning i skogen
Tisdag: Intervallträning i skogen
Onsdag: Ett pass på gymmet
Torsdag: Vilodag
Fredag: Ett pass på gymmet
Lördag: Vilodag
Söndag: Ett pass på gymmet

Känns jätte bra denna vecka, 5 dagar av 7 med träning är inte så illa. Hoppas denna vecka inte blir sämre, den behöver inte bli bättre heller för man behöver väl inte överdriva. Jag mår bra!
Så hade jag och Sandra en trevlig kväll med god mat, film, godis, pringless och cider.

Min Converse familj kommer snart att utökas med ännu ett par som kommer om en vecka ungefär som min käre mor beställde åt mig idag. Att få saker är det bästa som finns.
Klockan ringde 05.00 imorse för ännu en rolig dag på Scandic, man lär sig mer och mer för varje dag. Och idag lekte vi lite och checkade in Dracula Solsting - i brist på andra gäster för stunden.
Efter jobbet var det gymmet som gällde så fort tåget landat hemma, så 16.10 satt jag på motionscykeln och fortsatte där efter med benkross pass, så blir inte förvånad om jag har träningsvärk imorgon kan jag säga, men så värt för det är så roligt att träna.

Nu är jag ledig hela helgen, så vi får se vad som hittas på. Ska bli skönt iallafall.
Efter att ha tränat söndag, måndag, tisdag, onsdag - då jag kom hem från jobbet 21.30 och gick upp 5 idag för att jobba och komma hem 16. Kände jag att det var en välförtjänt vilodag.
Så jag åkte med mor och far en vända till Sandviken, åt godaste middagen på Monroes. (kycklingfilé, pommes, halloumi, lökringar, sallad, bea & tzatziki) med tanke på alla olika grejer blir det lite av varje. Men oj vad man njuter, för det är så gott och så värt.

Nu ska jag ta ett varmt bubbelbad och softa hela kvällen, upp 5 imorgon igen som gäller.
Nu har jag hunnit - äta frukost (kokt ägg och en lchf macka med philadelphia) sen har jag gjort ett pass på gymmet, tagit en dusch och nu ätit lite lunch (kycklingfilé med sallad).

14.30 börjar mitt pass på Scandic. Hemma ikväll vid 21.30. Lång dag.
Få se vad som händer för spännande på jobbet idag, och vem man jobbar med.
Något coolt är att på hockey vm, kronornas tröjor pryds av Scandic loggan på magen!

Här är bilder på mina cupcake som jag (Sandra) gjorde igår.
Gula muffins, blå frosting - guld formar och guld strössel!
HEJA SVERIGE, VM GULD!
Tredje dagen på rad med jogging träning, känns riktigt bra.
Ska snart slänga mig i duschen innan jag fixar iordning lite lunch.
Sen ska jag hem till Sandra och göra cupcakes, eller hon gör väl - men jag har bestämt form, färger, smaker och allting och tro mig, dom kommer bli så jäkla awesome, ni får se sen!

Jag har suddat bort stackaren brevid som inte vill synas.