Skönt AB

5kommentarer

Efter att ha tränat söndag, måndag, tisdag, onsdag - då jag kom hem från jobbet 21.30 och gick upp 5 idag för att jobba och komma hem 16. Kände jag att det var en välförtjänt vilodag.
Så jag åkte med mor och far en vända till Sandviken, åt godaste middagen på Monroes. (kycklingfilé, pommes, halloumi, lökringar, sallad, bea & tzatziki) med tanke på alla olika grejer blir det lite av varje. Men oj vad man njuter, för det är så gott och så värt.

Nu ska jag ta ett varmt bubbelbad och softa hela kvällen, upp 5 imorgon igen som gäller.

5 kommentarer

charlie

03 May 2012 20:28

AW thanks sweetie!



ja men fan dt skall bli sämre nu mot helgen :(



duktig du e med träningen! Kör du pass eller gymmet?



Puss

Sandra - Alius Ego

03 May 2012 20:48

Du är så duktig med träningen! :D

Nilma

04 May 2012 10:25

Åå halloumi var längesen jag åt.. mums!

Nett

04 May 2012 14:37

Det sista där lät gott.. Bubbelbad :)

jojo

05 May 2012 20:02

hejsan, jag diggar din blogg jävligt bra är den ;) men jag hoppas du får en awesome dag kika in i min blogg om du har tid över att kommentera skadar inte

Kommentera

Publiceras ej