Where did it go?

5kommentarer

Solen är borta, ett mysterium i sig det där.
Jag tog sovmorgon idag, nu sitter jag och sjunker frukosten lite så jag kan traska ner till gymmet strax. Få se vad passet har att erbjuda idag då, om man pallar crosstrainer igen kanske.
Jag vill bara bränna bränna bränna fett, massa fett och kilon ska bort, sista rycket innan sommaren som en gäst på hotellet sa till mig igår att han körde. Jag tyckte det lät smart så jag kör.

Äsh nu blir det göra sig redo och dra iväg så jag hinner.
11.30 ska jag möta Emelie för en lunch ute, var ett tag sen man såg tjejen nu så det ska bli trevligt. Sen åker jag med bussen 12.35 mot ännu ett kvällspass på jobbet.


Det är flera som undrar hur jag äter under en dag, och varje dag tänker jag att jag ska ta kort på allt och redovisa, men sen såhär nu efter frukost inser jag att jag glömde och får göra det imorgon. (så har det tyvärr varit sen i måndags, jag har noll minne överhuvudtaget!)

5 kommentarer

Anzo

23 May 2012 10:18

Inte minne jag häller av det va mest din mamma som sa det te mej oxå :) Jopp det gör jag ., ja men annars kan man ju boka en dag i köra :) men just har jag så jävla ont i fötterna ;) jo blir ju insperead av alla bloggar och hur duktiga alla är och vet ju om jag bara ha viljan så går allt så satsar sten hårt på Beach 2013 får då jävlar ska jag ligga på mitt mål ;)

anna

23 May 2012 11:03

skönt med sovmorgon :) hoppas det går brapå gymmet!!

Nett

23 May 2012 11:22

Skönt med sovmorgon :)

Madeleine Wall

23 May 2012 19:29

Låter härligt med träning! Har du alltid bara gymmat eller har du simmar eller nå sånt med?



Jasså det är du? då kanske vi ses nått=)



Såg iaf att du gillar hockey med, jag är lite hockey togig med fast dock inte Brynäs:P



Ha en bra kväll.

Nina

23 May 2012 20:29

Önskar att jag kunde träna längre pass. Men är så sjukt trött nu så jag får va glad att jag tar mig iväg överhuvudtaget! Och när man kollar på alla andras träningspass så suger ju mina getballe =p

Å med tre barn och en karl som jobbar borta så finns det inte så mycket tid.



Hoppas du haft en bra dag!

Kram på fina du!

Kommentera

Publiceras ej