Jag vill vända om steken

5kommentarer

Mitt dåliga humör börjar vända, lite iallafall.
Fick utvärderingen över resan vi hade med skolan till Kina & Taiwan (som jag kommer blogga mer om så ni får veta allt), och då hade en person skrivit en kommentar:

Guidningarna var intressanta, roliga och informativ. De flesta var både pålästa och kunniga på sina ämnen. Mest intryck gjorde JD med sitt framförande på rastplatsen i Taiwan (sen tog den även upp två personer till men inga som ni känner hehe) Det kändes toppen!

Just nu sitter jag hemma på lunch, käkar kött med keso och linfrön.
Har haft brandutbildning på jobbet 9-12. Sen är det personalmöte 14-15:30.
Sen jobbar jag 16-22. 
Så det blev en heldag på jobbet nästan, men sånt gillar vi!

 En lat bild från Rom - sånt har jag inte tid med nu!

5 kommentarer

Anonym

25 Jun 2013 12:31

aw du e ju för go hahahhahaa jag har ingen fin kropp. inte än iaf , men tack gummsan <3

Ja men fan dag 2 av och tänka positiv nu hahaha . går helt ok hur går dt för din del?

Puss gummsan

Anonym

25 Jun 2013 13:13

aw söt du e <3 men man e la alltid sj kritisk?

Varför går dt sådär da?

Puss

Madde

25 Jun 2013 13:21

Vad fin klänning :)

Sofia

25 Jun 2013 20:25

Vad kul med positiv feedback! :D Grym är du. ;)

Nett

26 Jun 2013 09:53

Fin bild på dig :)

Kommentera

Publiceras ej