Mitt i veckan

2kommentarer

Jag testade något nytt till frukost idag, som nog får bli ny standard.
Laktosfri fil (såklart då laktos ger mig problem) med Havrekli.
Blanda blanda blanda, och sen bara äta. Hur gott som helst, och mättande.
 
Nu samlar jag inspiration och motivation till att resa mig ur sängen och göra ett träningspass innan jobbet. Göra något från Nike training appen tänkte jag, riktigt bra app.
Sen blir det jobb 14:30-22:00.
Och imorgon ska jag och Madde åka till Uppsala, över dagen, skoj!
 
Sen väntar en hel helg med jobb igen, men det är en annan historia.
 

2 kommentarer

Nett

03 Jul 2013 16:41

Många opade som har problem med laktosen efteråt..

Anonym

01 Aug 2013 01:44

Vad du är vacker! Du har verkligen gjort ett fantastiskt jobb! Jag önskar dig ett fortsatt lycka till!

Kram, Vikkipedia.

Kommentera

Publiceras ej