Skinnvästen

4kommentarer

Jag har fått någon kommentar om min väst som syns på bild från helgen, både här på bloggen och instagram (där jag heter: josdil) och den kommer från Topshop. Jag köpte den när jag var i Köpenhamn, det var 50% så jag fick den för ca 400:-, mycket bättre än 800:-, och jag är super nöjd.
(Ni får se en bild nu, inte den bästa. Ska ta bättre sen.)
 
Här kan ni se hela outfiten jag hade i lördagskväll.
Ni kan även se mina nya skor, röda lackskor, jag totalt älskar dom. Liknar inte något jag någonsin haft
förut, men tror det är därför dom är så lovely. Jag vill ju testa massa nytt och ha lite annan stil.

4 kommentarer

captivatedminds.blogg.se

29 Jan 2013 16:11

Galet snygg!

charlie

29 Jan 2013 16:40

GUD VAD DU ÄR SMAL! Länge sen jag såg en helkropps bild på dig. Awesome! Den e så snygg den västen, avis jag blir!

Asså du skall vara nervös o orolig för op hahaha. Men tänk att i slutändan kmr dt o vara värt dt! O så får du se hos mig hur dt går till med läkning o allt ;) Hela sanningen!

Hur går dt för din del med o få den via staten?

nej jag har tjockat till mig som fan efter op! Dels för ja va tvungen o äta vanlig kost o dels för att jag e kalas svullen efter op. O veckorna innan op ballade jag ur med hetsätningar. Jag är så långt ifrån min målvikt man kan vara skall du veta. Får ej på mig ngt för tillfället. Men dt kan ej bli som man alltid planerar! Så nu får man ta dt härifrån.

Kameran är awesome. The wifey!

Puss o kram

Trees, mamma i London

29 Jan 2013 19:20

snygg vast!!
Det ligger bortanfor piccadilly circus.. om du gar forbi cinbon (typ en kanelbulle affar, om du vet :))? Om inte annat e det bara o fraga nagon som ser ut att ha koll ;) ligger inte alls manga fotsteg bort! kram

charlie

29 Jan 2013 20:17

a mkt mkt nöjd med kameran so far! :)

Oj! SKall du? Vadå pernament? Fan va kul! Vart i gbg? MEN LÄTT ATT JAG SKALL! O du får börja köra på sats ;) får änna fixa en bra deal där.

men gå via staten med tanke på att du har gjort gbp så har du stor chans o få¨igenom dt.

Aw vad snällt sagt tack <3 dt mesta har satt sig i låren o höfterna :( aw gulligt att du tror på mig! Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej