Kylan förstör för mitt fett

3kommentarer

Igår visade termometern -24° i Orsa, det är helt sjukt, vem vill ens gå ut då?
Min träning när jag bor där uppe går ju mestadels ut på promenader, power walks, jogging...men i detta väder så kan jag knappt gå fram och tillbaka till skolan för det är så kallt. Jag har mest kläder av alla i klassen känns det som ibland, jag kan ha stickade långkalsonger, jeans, 2 långärmade tröjor, 2 strumpor, dunjacka, 2 vantar, mössa och halsduk... MEN det är ändå för kallt!
Hur ska jag då kunna ta mig ut på promenader och sånt? Visst blir man varm av det men det krävs mycket, och det går bara inte. Jag känner att jag skulle behöva vår, mars-april-maj, kom till mig.
 
Jag har en hel del kilon kvar att gå ner, och dem tar en evighet tack vare detta, och tack vare mig, tack vare min kost, tack vare min kropp, tror det är något fel. Vill den gå emot mig och inte gå ner?
Mamma sa - den kanske tycker du gått ner tillräckligt. Jag skiter i kroppen svara jag, det är ändå jag som bestämmer och inte den, aldrig att jag ska låta den vinna och få bestämma.
 
Tillägg: Jag kan inte träna hemma i lägenheten heller, för från och med måndag kommer min lilla etta på 27 kvadrat att fyllas med ytterligare 2 sängar och 2 personer, vi ska bo 3 i den.
Så därav finns inget utrymme att träna på, tyvärr.
 
Lillemor och jag..going weird. (maskerad)

3 kommentarer

Anonym

23 Jan 2013 10:21

Har du iPhone? Isåfall ladda ner Nike Training club appen - så kan du träna hemma!

Madde

23 Jan 2013 12:44

3stycken på 27kvadrat? Gud jag skulle dö!! :P

FlizanLizan

23 Jan 2013 18:03

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Kommentera

Publiceras ej