130131

2kommentarer

Frukost: Fil, banan och müsli
Mellanmål: Banan
Lunch: Pannkaka
Mellanmål: Knäckemacka med ost
Middag: Hemlagad pizza med pizzasallad
 
 
Övrigt: Cola zero
Träning: 40 minuter powerwalk
Kommentarer: Pinsamt, 5 mål bara. Jag som tänkte hålla mig stadigt på 6 mål om dagen. Nåväl, det som inte går rätt måste ju gå fel så enkelt är det. Tur jag fick till en promenad iallafall alltid något.
 
Jag testade på Lillemors sätt att äta pannkaka, med smör, skinka och ost i. Annorlunda. Jag föredrar naturell.
 
Efter att ha bjudit mig på god pannkakslunch bjöd hon mig på middag i form av hennes goda hembakade
pizza. Med skinka, champinjoner och ost. Jag dog lite efter. Jag gjorde en pizzasallad till också.

2 kommentarer

Nett

01 Feb 2013 09:42

Pizzan ser god ut :)

Rebecca

01 Feb 2013 13:55

det såg gott ut :)

Kommentera

Publiceras ej