130130

2kommentarer

Frukost: Fil & en halv banan
Mellanmål: Mandarin
Lunch: Falukorv med bönor och champinjoner
Mellanmål: Banan
Mellanmål: Banan
Middag: Tonfisksallad
Mellanmål: Knäckemacka med ost
 
Övrigt: Cola zero
Träning: 45 minuter powerwalk
Kommentarer: Jaha, 7 mål (precis som de ska vara egentligen även om jag tycker det räcker med 6) men dock ska man nog inte äta frukt så många gånger. Mer protein, men det är så svårt i skolan.
En powerwalk fick jag till också, med en lång uppförsbacke i som kändes bra.
Mitt mål är nog att gå varje dag som är kvar, så 4 till denna vecka. Peppar och salt!

2 kommentarer

Nett

31 Jan 2013 09:18

Jag älskar frukt, nästan så jag skulle kunna leva på det :)

charlie

31 Jan 2013 10:53

hehe tack! Du är medveten om att dessa bilder är från december då jag var 3 v post op? Är 9 v o 2 dgr post op nu

Jo da sådan glass kan man äta men inte 2 st per dag i 5 dgr tid med massa jordnötssmör hahaha.

Oh men gud vad spännande! Fan vad kul dt kmr bli! Keep me updated på den fronten;)!

puss o kram

Kommentera

Publiceras ej