130129

4kommentarer

Frukost: Varma scones med ost och oboy
Lunch: Stekt halloumi med sallad och lite keso
Mellanmål: Banan
Middag: Spagetti och köttfärssås
Mellanmål: Knäckemacka med ost
 
Övrigt: Cola zero
Träning: -
Kommentarer: Ett mål för lite idag. Men vi började 12 i skolan idag så gick upp lite senare än vanligt. Och åt tidigare lunch än vanligt och allt blev helt enkelt lite snett.
Träning har inte heller hunnits med, hoppas kunna komma ut på en promenad imorgon. Och sedan resten av veckan. För det kommer jag ha tid med, skyller jag på annat är jag slö. 
 

4 kommentarer

saga

29 Jan 2013 22:27

Vad vacker du är, du strålar verkligen!

Denna veckan tycker jag vi gör till årets hitltis tuffaste tränings vecka..!

Nett

30 Jan 2013 08:27

Vad sugen jag blev på mat nu.. :)

Linda - 50,5 kg

30 Jan 2013 19:51

Fyfan vad snygg du är goding! :)

Jag har ju fuskat big time! :(

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

30 Jan 2013 20:24

sv: Tack så jättemycket:) Haha, Adidas har faktiskt rätt så mycket kläder som inte andra känner till:) Man förknippar ju Adidas mest med träningskläder;)

Kommentera

Publiceras ej