130117

5kommentarer

Frukost: Paltbröd med ost och 1 kokt ägg på
Lunch: Kycklingfilé i bacon med philadelphia
Mellanmål: 1 mandarin
Middag: Falukorvssteket
Mellanmål: Paltbröd med messmör
 
Övrigt: Ramlösa, och så funderar jag på att äta lite popcorn sen, vi får se.
Träning: -
Kommentarer: Imorgon får jag börja min träning mer på allvar. Nu har jag varit lite sjuk efter resan, måste varit kylan och allting. Och jag måste få lite fart på kroppen och vågen.
 
CHURROS - Helt otroligt gott. Testade det för första gången i söndags när Sara köpte det i Köpenhamn.
Typ friterade våffel"stänger" med socker, smält choklad och nötter (man kan ju själv bestämma topping)
Vi köpte det efter att vi var klar med den fjärde och sista guidningen/redovisningen på den veckan.
Kände oss bättre och gladare än någonsin, så vi var helt enkelt värda dom! 
Jag ångrar inte en tugga, nu har jag testat churros och vet att jag älskar det.

5 kommentarer

charlie

17 Jan 2013 20:55

omg de där churros verkar to die for!

jo men man anser la alltid man sj ser värst ut :P jag var inte nöjd med hur jag såg ut - gammal och säckig! :P

än så länge är jag ganska nöjd . ser mkt bättre ut nu än på de bilderna .. men kan ej spamma bloggen haha kmr ingen o läsa eller hinna o se :P men tack gumman <3

jo håll tummar och tår att du får igenom dt via staten för privat .. ja dt KOSTAR EN DEL!

Puss o kram

charlie

17 Jan 2013 21:35

aw tack hjärtat <3

haha en sådandär stickad sak var awesome och ha - varmt om öronen! Passa på o köp nu de e typ alla på rea.

puss

Sofia

17 Jan 2013 22:00

Jag hade en i min klass när jag pluggade som var spanjorska som lagade churros till oss på avslutningen. Det var gott. :)

Nett

18 Jan 2013 11:16

Planerade att äta popcorn igår, men det blev avglömt, får ta det inatt på jobbet istället ;)

Nett

19 Jan 2013 08:23

har hört om andra som har cola beroende, det är väl som mig och mitt kaffe ;)

Kommentera

Publiceras ej