130110

5kommentarer

Frukost: 1 kokt ägg + keso
Mellanmål: Halvt äpple
Lunch: Skinka, keso & tomatsallad
Mellanmål: Morot
Middag: Pizzabit
Mellanmål: Paltbröd med messmör
 
Övrigt: -
Träning: -
Kommentarer: Jag hinner inte träna typ alls denna vecka, alldeles för mycket annat tyvärr. Och pizzabiten var nödvändig för hann inte ens laga nå mat eller vara ambitiös.
På tisdag är det vägdag, och det ska bli spännande!
 
Nu ska jag vara borta hela helgen, typ såhär:
Fredag: Mot Oslo, ha en rolig kväll där + hotell.
Lördag: Resemässa i Oslo sen båt mot Köpenhamn + festkväll.
Söndag: Walking tour* i Köpenhamn + fritid innan båten mot Oslo.
Måndag: matAnkomst Oslo och tillbaka till Orsa igen.
 
* Walking tour innebär att vi ska gå en sträcka i Köpenhamn och guida om olika saker som vi ser. (vi står still när vi guidar då) Jag ska prata om Amalienborg och vaktavlösningen. Kul!
På bussen mot Oslo ska vi vara bussguider, jag ska prata om England.
Och på lördag på båten ska vi göra en redovisning. 
Om jag inte pratat inför folk mycket förut, så har jag det efter helgen.
 
Det blir inget bloggande för mig under helgen, är åter igen på måndag kväll mina vänner.
Tjao!!

5 kommentarer

My

10 Jan 2013 23:32

Trevlig helg!

Sofia

11 Jan 2013 00:00

Vad roligt! :D Vi gjorde en del sånt på gymnasiet när jag läste turism. Man lär sig mycket oviktigt vetande, och väldigt mycket viktigt. haha.

Jag tror jag sagt/frågat detta innan, men borde du inte äta mer till mellanmål? En morot är inte så mycket. Ta ett par och doppa i guacamole?

Nett

11 Jan 2013 10:16

Låter som att du kommer att få en trevlig helg :)

charlie

11 Jan 2013 20:20

hehe thanks den var mumma! :) kika in dagens, bambuskott var med. Haha tänkte på dig!

anna

13 Jan 2013 20:25

det lät som en bra helg :)

Kommentera

Publiceras ej