130107

4kommentarer

Frukost: Banan
Mellanmål: Knäckemacka med ost
Lunch: Spagetti m. köttfärssås
Mellanmål: Keso + mandarin
Middag: Tacotallrik (utan bröd)
Mellanmål: Rostad smörgås med ost och skinka
 
Övrigt: Ramlösa
Träning: 45 minuters promenad
Kommentarer: Dåligt med rostad smörgås men annars bra. Jag och Lillemor hade myskväll och kollade på film såhär dagen innan skolan imorgon, så då blev det att lyxa till det. Jag kan ju komma på värre saker så smörgåsen var väl ändå helt okej. 
 
Nu ska jag kolla på tv och slappna av psykiskt innan morgondagen.
Måste dessutom gå upp extra tidigt imorgon då ingenting är fixat (matlåda, väskan, datorn, mellanmål) och inget som jag orkar fixa nu. Jag kommer vara trött imorgon och kanske ångra mig för att jag är uppe sent och går upp tidigt, men just nu känns det som bästa alternativet.

4 kommentarer

Milla

08 Jan 2013 01:49

Ibland får man unna sig något gott.
Jag älskar rostade mackor, så jag tycker att det låter riktigt lyxigt. :-P jag hade dock haft svårt att hålla mig till en rostad macka. :)

Nett

08 Jan 2013 20:06

Låter som att du har haft en bra dag :)

Viktkamp

08 Jan 2013 20:47

nu blev jag sugen på tacos =)

Sofia

08 Jan 2013 21:07

Härligt. Jag kan nog inte komma på vad som är bäst, vara uppe lite längre och fixa kvällen innan eller gå upp tidigare. Egentligen är det ju samma sak. :P Hoppas du fick ihop det du skulle iallafall. :)

Kommentera

Publiceras ej