130106

3kommentarer

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med mjölk (minimjölk)
Lunch: Tacotallrik (utan bröd)
Mellanmål: Smörgås med ost och tomat
Middag: Fläskfilé med gröna bönor och mozarella
Mellanmål: Knäckeskiva med ost
 
Övrigt: Coca cola
Träning: 30 minuters promenad
Kommentarer: Egentligen ska det vara ett mål mellan frukost och lunch, men eftersom frukosten blev typ klockan 11 idag så blev det som det blev. Nu har jag även druckit upp min sista cola, så det finns oficiellt inget onyttigt kvar i min lägenhet. Så nu är det bara att köra på!
Det är viktigt för mig att föra matdagbok, så jag ser vad jag äter varje vecka och hur det påverkar mig och vad jag ska göra annorlunda eller om det inte ska ändras, ja dokumentera helt enkelt.

3 kommentarer

Milla

06 Jan 2013 21:27

Hej!
"råkade" hitta din blogg. jag startade min blogg nu precis. Har oxå en del kg att gå ner...
Så jag ska kolla igenom din blogg o se ifall jag kan hitta några tips eller ideer...
lycka till...
(jag följer dig numera på bloglovin)
Ha en bra kväll...
Vi ses :-D

Milla

06 Jan 2013 22:58

Det här med matdagbok måste jag oxå föra. Jag vet många som lyckats utan. Men som du säger. D e bra så att man kan ändra om man ser att det inte går så bra på vågen.

Madde

07 Jan 2013 11:48

Nu jävlar får vi träna så vi kan springa till hösten;)

Kommentera

Publiceras ej