- 65,5 kg

4kommentarer

Veckans +/-: -0,1 kg
Totalt: -65,5 kg
Minus i BMI: 22,4
Kvar till SLUTMÅL: 5 kg
 
Ett litet och stadigt minus på 0,1 kg. Jag ska väl vara glad att jag inte gått upp iallafall.
Nu har jag gått och dragit på mig en förkylning också så kan inte börja träna hårt än, tänkte väl försöka börja med mina promenader. Kanske redan idag efter skolan vi får se. Går 12-16 idag vilket känns riktigt skönt.
Självklart känns det skönt att ha "bara" 5 kg kvar till slutmål, men dom försvinner inte.
Om vi kollar tillbaka på mina delmål:
 
Gå ner till 70 kg: Något jag vill ha!
Gå ner till 67.5 kg (gått ner halva mig): Tatuering!
Gå ner till 65 kg: Utlandsresa?
 
Med mina -0,1 kg denna dag så hamnade jag på 70 kg, så då får jag unna mig något jag vill ha. Men det tycker jag att jag har gjort hela helgen i Stockholm så jag ska inte unna mig något mer. Det räcker! Nu ska jag spara pengarna och shoppinghumöret till London resan 6 mars.
Och till min tatuering, som förhoppningsvis kommer till mig snart, 2,5 kg kvar. 
Jag hoppas på att få göra tatueringen någon gång i april.

4 kommentarer

Sophie

29 Jan 2013 09:56

Du är så jävls grym och fantastisk fin! Är otroligt stolt över dig och din resa <3

Anonym

29 Jan 2013 10:05

Alla minus räknas!! Du e awesome

captivatedminds.blogg.se

29 Jan 2013 15:13

Du är så helt galet grym!!!

Lena

30 Jan 2013 22:35

Grattis! Mitt mål är 70 men jag har typ 9 kg kvar...blä. Får man fråga hur lång du är?

Kommentera

Publiceras ej