London dag 4

4kommentarer

 
Sista dagen i världens bästa stad försökte vi göra en del. Vi började med att åka ut till Abbey Road för att gå i Beatles fotspår, Beatles nörd som jag är. Sedan åt vi en lätt lunch och shoppade lite, bland annat på Victoria's Secret. Efter det var vi ju tvungna att se Big Ben i dagsljus. Och sen tyckte jag att vi behövde se på Buckingham Palace, eftersom jag tänkte flytta in där med Harry x2 i framtiden. Jag gillar det huset, absolut. Mycket coolare än i Sverige, familjen med.
Sen åt vi på Angus Steakhouse igen, lyxade till det ordentligt och drack ännu mer öl. Sen tog vi en promenad runt pubbar och sånt på Piccadilly, nattvandrade in på M&M. Det är de jag älskar med London, man kan gå in sent på kvällarna och handla, hur kul är inte det. Mixa pubrundan med affärer!
 

Dag 5 åkte vi hem. Inget att säga om det egentligen. Sorgligt.
Längtar redan tills vi ska åka tillbaka, London är verkligen MIN stad.

4 kommentarer

Nett

04 Apr 2013 17:17

Härliga bilder från London :)

Sofia

04 Apr 2013 17:44

Kul! Du lyckades lite bättre med din övergångs-ställe-bild än mig. haha. Men det var ju skitkul, alla bilar som passerade verkade ganska irriterade på hela grejen. Haha.

Anonym

04 Apr 2013 20:18

Oh härliga pics!! Vill dra till London själv nu!

Lena

05 Apr 2013 07:28

Jag älskar också London!!!

Kommentera

Publiceras ej