Body Step

5kommentarer

Tanke 1: Jag tränar idag och har vilodag imorgon, det blir bra.
Tanke 2: Jag kör vila idag jag är så trött, tränar imorgon istället.
Såhär blev det: Jag tränade idag, och imorgon ska jag på ett Body Step pass.
 
Ja..vi får väl se hur det blir med vilan. Så länge man orkar är det väl bara att köra!
 
Frågan är dock om jag pallar Body Step, aldrig gjort det förut haha!
Allsidighet och variation är nyckelord i BodyStep. Låtarna har olika hastighet; snabba och explosiva låtar förenas med långsamma och tunga. Lådans höjd och riktning ändras för att variera träningen optimalt. BodyStep är utvecklat för att du ska få ett pass som är effektivt, säkert och framför allt roligt.
 

5 kommentarer

Sandra - Alius Ego

15 Apr 2013 20:41

Åh vad roligt med pass!

Therese - Mamma till Casper :)

15 Apr 2013 21:59

Sv: Ja första tiden är värst :/
Sammanlagt 50 kilo vill jag gå ner, har gått ner än så länge 11,5 sen jag började flyta innan op :)

Sofia

15 Apr 2013 22:20

Spännande! Kommer gå bra. :)

Nett

16 Apr 2013 09:46

Ja inte alltid att tanken stämmer överens med vad som hände ;)

Anonym

16 Apr 2013 14:10

du är så snäll som säger så fina saker. Tack gumman <3

Men känner mig helt jävla lost. Fattar lixom ingenting längre? Gått 3 ½ år sedan min resa startade jag borde fan inte lägga på mig allt igen? Eller? PANIK!?

Fan skall man göra .. ja dt är den stora frågan :( Jag kan fan inte skaka av mig dt.

Blev så stressad att jag orsakade magsår mer eller mindre. Så dt blev ingen träning igår. men dt blir träning imorgon!

Skall ju väga mig om en vecka exakt.

Blev fyra pass förra veckan och planen är och göra fyra pass denna veckan med. Hur gick din klass?

Puss!

Kommentera

Publiceras ej