Veckans 4e pass!

4kommentarer

Klockan ringde 05.00 imorse för ännu en rolig dag på Scandic, man lär sig mer och mer för varje dag. Och idag lekte vi lite och checkade in Dracula Solsting - i brist på andra gäster för stunden.
Efter jobbet var det gymmet som gällde så fort tåget landat hemma, så 16.10 satt jag på motionscykeln och fortsatte där efter med benkross pass, så blir inte förvånad om jag har träningsvärk imorgon kan jag säga, men så värt för det är så roligt att träna.

Nu är jag ledig hela helgen, så vi får se vad som hittas på. Ska bli skönt iallafall.

4 kommentarer

Viktkamp

04 May 2012 22:22

träna ÄR roligt :D

Nett

05 May 2012 11:39

Rätt skönt med lite träningsvärk ändå :) Då vet man att man har tränat!

Nilma

05 May 2012 13:05

Låter som en bra dag :D

Joline

05 May 2012 20:46

Va duktig du är! Jag måste bli bättre på att använda min träningscykel som jag har hemma!!

Kommentera

Publiceras ej