Soliga tisdag

5kommentarer

Här sitter jag nyduschad och tittar på den vackra solen och tänker:
om jag bara kommit iväg till gymmet lite tidigare så hade jag hunnit njuta mer innan jobbet, men icke sa nicke för jag väntade in pappa så snällt så. Huvudsaken för mig är ju att det blev ett pass.

Kändes som jag slet ut mig idag, lagomt mycket, härligt mycket.
20 minuter all in på crosstrainer, 10 minuter band (4 minuter spring), 1 km rodd och sen 4 olika magövningar - bland annat 100 sit ups. Så jag är mer en nöjd med passet idag.
Och imorgon är en ny dag @ the gym!

Nu ska jag leta på kläder, göra läxan, fixa lite lunch och greja innan jobbet. (14.30-20.00)

5 kommentarer

Anzo

22 May 2012 10:46

Jo det ska bli jävligt kul med vårruste=) ne tror du va väldigt liten då. träffa din mamma för länge sen och tror hon sa det att vi bodde grannar , men lekte mest med din bror tror jag =) världen är bra lite den i bland =) . Fan va du kämpar, vart mer insperad när ja läst din blogg, och tycker du är as duktig som kämpat och verkligen når ditt mål plus du ha blivit as snygg .=)

Nina

22 May 2012 12:21

Stort stort mega grattis till -60 kg! Galet! Vilken kämpe du är! Så inspirerande!

Har en svacka just nu men kämpar på så gott det går ändå =)

Önskar dig en bra dag!

Madeleine Wall

22 May 2012 13:27

Härligt med träningen!=)



Du kommer från Hofors va?



Jag hoppas verkligen att nå det målet. va dit mål att gå ner 60kg?

Nilma

22 May 2012 14:15

SV: Alla är vi olika och på det planet är vi raka motsatser i så fall :p

charlie

22 May 2012 16:54

ja men ingen stress bara säga till ngra dgr innan :)!



Puss sweetie

Kommentera

Publiceras ej