Sockerberoende

8kommentarer

Jag är obotligt sjuk, så enkelt är det.
Och nu när veckoperioden i månaden har börjat blir man ju verkligen inte friskare.
Från och med nu är det adjöss med godis, bullar, kakor, chips... ALLT är helt enkelt FINITO!

Och sluta frestas av andra som äter, jag får helt enkelt titta på.
Eftersom på min våg händer det aldrig någon skillnad, så då måste jag försöka göra en skillnad. Mer än med träningen för den orkar jag inte göra så mycket mer på, just nu iallafall.

Att bero på träningen så skulle jag ju göra ett pass idag, men något är fel. Mitt huvud sitter under fötterna, som för övrigt jag har ont i, benen känns som kokade spagettin och jag är helt slut. Hur fan ska jag göra, jag kan inte ha vilodag idag igen när jag hade det igår.
Trots att jag igår hoppade runt i ett par timmar och blev mer slut än efter ett träningspass ungefär. (om ni undrar varför så kolla inlägget under) jag är fortfarande lyrisk.

Jaja, vi får se hur jag gör. Jobb 14.30-20.00 idag iallafall. Vi hörs!

8 kommentarer

My

08 May 2012 09:09

Heja!

J.

08 May 2012 11:29

Överträning? Det brukar kännas sådär ungefär. Om man vill ha förändring på vågen så gör matvanor större skillnad än träning, hur galet det än må vara. Plus att det är svårt med orken om man inte äter som man borde. Men du kämpar på bra tycker jag! :)

Nilma

08 May 2012 12:43

Hoppas det går bra på jobbet :D

Nett

08 May 2012 19:40

Ja det där tokiga sockret.. :(

Joline

08 May 2012 21:32

Usch... jag vill inte vara sjuk... men jag är ju det... Jag har jobbat med missbrukare och jag vet att jag inte är speciellt olik dom...

kattasfett

09 May 2012 09:08

Mijaooow!!!! <3 du kommer regera! <3

Sofia

09 May 2012 18:39

Du måste stanna upp och hitta energin och motivationen igen. Samla dig. Det är det jag försöker göra nu. Känner mig inte på topp och tar tid att bryta ihop för att komma igen starkare än någonsin sen. Jag tror att det är sånt som behövs ibland. Kämpa på!

Alexandra

16 May 2012 17:20

Faktum är att mitt sockersug är helt borta nu, at least I hope...

Kommentera

Publiceras ej