Fredagkväll

4kommentarer

Sitter och kollar på the voice! och väntar på ett sms från L där det står att det är fritt fram och komma över. För den tjejen ska bjuda mig på tacos kvällen till ära.
Varför? Jo för tidigare i veckan när jag rensade garderoben på kläder som jag krympt ur så fick hon dom. Och då fick jag bli bjuden på middag i helgen och välja mat, chock att jag valde tacos va!
Så min helgmys denna vecka blir tacos, utan läsk och efterrätt. Skål på den.

Tänkte ta med mig en film med, Abduction. Få se om hon vill se den ikväll kanske.
En snygg Taylor Lautner kan väl aldrig skada en fredagkväll? (eller nån annan kväll!)

4 kommentarer

Fia

09 Mar 2012 20:24

Den e bra den filmen, och Taylor lautner e aldrig fel att kolla på ;)

linda - en vimsig mamma

09 Mar 2012 20:34

ja vem vill inte på den matchen liksom =) haha kram

Hanna

09 Mar 2012 20:48

Valde också taco idag, super gott!



Trevlig helg :)

Linda

10 Mar 2012 20:40

Hur tror du att det är att vara känd?

seså gå in och svara hur du tror att det är! :)



direktlänk: http://lindauknow.blogg.se/2012/march/dagens-fraga.html#comment

Kommentera

Publiceras ej