Resten av veckan...

13kommentarer

Idag blir träningen inställd för jag har ont i hals och huvud. Så det får räcka med promenaderna till och från praktiken (ungefär 3.5 km).
Imorgon fredag: Ska jag försöka få till en lång promenad på kvällen.
Lördag: Då blir det en heldag i Gävle med shopping och bio så hinner inget.
Söndag: Då kör vi lite gym tycker jag.

Så denna vecka blir det bara 2 dagar utan någon form av träning, men känns helt okej ändå för ingen av dagarna blir ju helt stillasittande ändå så.
Kommer köra vägning på onsdagar som förr, så jag måste köra på till onsdag!

Nu ska jag kolla på Förhäxad!

13 kommentarer

trollet

07 Jun 2012 11:03

Duktig du är med träning och mat!! =))

charlie

07 Jun 2012 13:28

aw tack hjärtat vad snällt skrivet <3

Nilma

07 Jun 2012 14:06

Usch då, hoppas inte halsontet blir värre :/

Adela

07 Jun 2012 18:32

Vad duktig du är som planerar så med motionen, den tanken tar jag av dig :-)

Madeleine

07 Jun 2012 20:53

HAha ja han är ju bara såå bra, not:P



Hehe ok, ja de skulle väl inte jag heller behöva göra. Men vi får väl se vad vi hittar på då. Men vi får hoppas på fin väder så kanske vi kan sitta ute, skulle va skönt.

Johanna Öberg

08 Jun 2012 00:37

va skoj med en shoppingdag!:D

Madde

08 Jun 2012 18:50

Ja onsdag kan gå, Torsdag är jag osäkr på en för åker upp till Umeå till helgen då och jag ska hinna bada alla hundar inna. Men onsdag har jag inge planerat så då kan jag gärna ses. Ska vi säga Onsdag istället?



Ja du får kolla upp om du kan, för jag kommer nog gå:P Måste väl passa på när han ändå är i Gävle. sist han va här missade jag ju.

Sofia

08 Jun 2012 19:04

Låter som en bra plan. Tråkigt att du har ont i halsen bara, hoppas det går över. :)

Nett

08 Jun 2012 21:05

Bra det, man måste lyssna på kroppen med :)

Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

08 Jun 2012 21:40

Jag vill bara påminna dig som är med i utmaningen om att meddela din viktminskning denna veckan senast på söndag. Så skriver jag ihop ett inlägg på söndag om hur mycket vi alla har gått ner!

together in paris

09 Jun 2012 06:57

fast musklerna måste juvila med ^^

Maj - en bra träningsblogg

09 Jun 2012 07:10

Låter som en bra vecka de där! =) va brukar du träna för nått??

Lovisa Lindström

10 Jun 2012 19:09

Svar: Ja oja, grillat är oslagbart! :)



Kul att det peppar med såna kommentarer! Positiv energi från andra blir itll positiv energi för en själv! :)



Har själv idag börjat med GI för att tappa några extrakilo bara. Din blogg inspirerar mer än nånsin nu! :)

Kommentera

Publiceras ej