Hasta la tisdag!

4kommentarer

Packning pågår för fullt här, idag går mitt flyttlass ännu en gång. Denna gången drar jag till Falun och stannar ungefär en månad medan jag jobbar på Scandic. Jag har fått en liten etta mitt i stan, så tänk vad jag ska njuta av Falu stad varje dag hela sommaren, kommer bli awesome!
 
Angående min träning, så blir det förmodligen hemma träning, promenader, powerwalk, jogging och sånt för jag har inget gym i Falun. Och att köra en månads gym där kostar alldeles för mycket och det känner jag inte alls för. Så jag får klara mig bra ändå helt enkelt.
 
Jag kommer åka hem till Hofors ungefär en dag i veckan, för att kunna ta spruta på hälsocentralen (för mina dåliga blodvärden - det går inte så bra där) så det kommer förmodligen bli min vägdag varje gång jag kommer hem. Hoppas jag inte går upp något, nu ska jag köra hårt i staden! 
 
Vi hörs, hasta la vista!
awesome, faun, gym, hofors, jogging, powerwalk, promenad, scandic, sommar, stan, tisdag, träning, vägning,

4 kommentarer

Kaffehörnan

26 Jun 2012 09:28

vad underbart de låter
kram

rumptott

26 Jun 2012 09:40

flytta för en månads jobb?? =O
hur orka du?? =P
kram <3

Nett

26 Jun 2012 18:54

Hoppas att det blir en bra månad i Falun!

Sofia

26 Jun 2012 22:00

Åh vad kul! Du kommer klara att få in träningen galant. Det lovar jag. :)

Kommentera

Publiceras ej