Bowler and enjoyer!

3kommentarer

Efter 9 timmars jobb igår hade jag och Ms E picknick ute i kvälls solen, innan det var dags för 1 timmes bowling. 4 spel hann vi med, och jag vann alla. Jag är inte alls bra, hon är bara jävligt dålig.
 
 
En vecka utan problem och tränings panik känns så jäkla bra, jag jobbar och sen har jag det bara jätte bra helt enkelt. Och jag tänker fortsätta hela helgen ut. Idag är det jobb 11-16 som gäller, sen blir det nya äventyr och roligheter. Man måste enjoya livet lite innan det är försent.
bowling, enjoy, jobb, kväll, livet, panik, sol, spel, träning, vann, äventyr,

3 kommentarer

Nilma

29 Jun 2012 13:16

Kul med bowling!

Nett

29 Jun 2012 13:25

Haha, ja så kan man se det med.. :) Kul att du vann! Förstår att du vill ha semester!

Chanelle

01 Jul 2012 22:53

Åh, bowling är så himla himla kul!

Kommentera

Publiceras ej