Fredag

4kommentarer

Sådär ja, frukost i form av ett kokt ägg och 4 jordgubbar är intaget. Jag ska snart på med träningskläderna och ta mig en vända runt här ute, utforska bortåt åt ett annat håll. Falun är så fint och jag vill se allt.
 
Dock blir det inte allt för långt eller lång tid då jag måste hinna hem och äta lunch och allting innan jobbet sen, det värsta med att jobba idag 14.30-22 och imorgon 07.00-15 är att det är sjukt svårt att somna när man kommer hem och sen är man astrött morgonen efter när klockan ringer vid 06.
 
Vad ska ni göra idag och i helgen?
dusch, falun, fredag, helgen, idag, jobb, jordgubbar, träning, trött, ägg,

4 kommentarer

Nett

06 Jul 2012 10:29

Oj, ja det var inte mycket till frukost det!

Hanna

06 Jul 2012 11:04

Håller med dig! Riktigt jobbigt är det när man arbetar sådana pass. Idag jobbar jag och sedan tar jag långhelg vilket ska bli otroligt skönt!!

Du får ha en bra helg! :)

Nilma

06 Jul 2012 15:23

Slappa järnet tänkte jag! Och jobba på söndag ;)

SV: Nja, tycker inte om Kristen Stewart :/

Anonym

06 Jul 2012 19:31

ja men visst e dt!

Här är receptet till mandelpannkakan http://mscharlie.blogg.se/2012/april/atkins-fas-2-steg-3-och-mandelpannkaks-rec.html#comment då kan du mixa ihop den ;)

Puss!

Kommentera

Publiceras ej