bakis.nu/huvudvärk

7kommentarer

Men det får vara värt det, ganska galen kväll i många kategorier.
Först hade jag och Elin ingen aning om vad vi skulle göra, sen åkte vi in till Sandviken och hängde med Fanny, Angelica & Camilla. Sen ville vi till Gävle, men prinsessan Elin fick bestämma så vi delade på oss och åkte till Hofors, stackars Fanny fick hon med också, men det tackar jag för iallafall. Där var det någon hemma fest med 5 killar, eller något sånt.
När Fanny skulle med bussen hem 01, gick jag till Lina och somnade i sängen, åt en smörgås, drack pepsi max, och gick sedan vidare och mötte upp Elin och Robert, i spöregn. Då skulle han hem till Torsåker, Elin ville följa med, jesus amalia, så vid 02 åker vi till Torsåker, med taxi. Stannar till efter 04, åker taxi hem, och somnar vid 05 efter en galen kväll med cider, sprit, drinkar & whiskey - inte konstigt man vill bli av med huvudet.
 
Idag har jag varit på dop (smart dag!) men det var mysigt, bästa Emelie som döpte dottern Alice!
 
Och en kycklingrulle har jag ätit nu med, eller ah en bit av den, och nu ska jag ha soffläge all in!
Tack och hej för mig och min berättelse!

7 kommentarer

Nett

15 Jul 2012 19:13

Kan vara värt det om man har haft en rolig kväll!

Johanna Öberg

15 Jul 2012 23:11

helt okej att vara bakis när man har haft riktigt kul:D

anna

16 Jul 2012 17:28

hahah lät som en galen kväll!

Joline

16 Jul 2012 21:52

Åhh det låter som en underbar kväll! Sådana där galna kvällar har man inte längre. Men det är okej ändå, man har många roliga minnen!

Nilma

17 Jul 2012 21:24

Mysigt med dop!

Tessan

18 Jul 2012 02:27

Hofors? Haha har släktingar där och det ända jag kommer ihåg av hofors var en död by med gråa och bruna hus :D hihi!

Viktkamp

19 Jul 2012 11:01

låter som en hård och blöt kväll ;)

Kommentera

Publiceras ej