50% OFF!

17kommentarer

tt av mina favorit ord ute i butikerna, eller högre siffror.
Men nu när det kommer till mig så börjar jag med 50%.
 
Jag ska alltså gå ner halva mig själv har jag bestämt, what the fuck tänker ni, men lugn och tjena, det är inte så långt kvar, halva mig är 67,8 kg, jag har 5,7 kg kvar - hur svårt kan det vara? Okej det är jävligt svårt men jag ska lyckas, sen när jag kommit dit, så får vi se hur nöjd jag är helt enkelt.
 
Fast mitt mål först är såklart - 65 kg, 2,9 kvar. Tagga tagga tagga!
 
 
Ibland kan bilder på sig själv, inspirera en själv.

17 kommentarer

Madde

25 Jul 2012 23:39

Att banta bort hälften av sig själv är fan inte illa, GO!

Marie

26 Jul 2012 00:18

SV; Ja, Örebro är mysigt! Har bott här i ett par veckor nu :) Okej, då ska jag kolla upp gainomax! Kan vara bra att ha i väskan om det skulle krisa som det oftast gör för mig :)

Kanie, GBP op, maj 2011.

26 Jul 2012 00:48

du är fin redan nu! men jag har också lite kvar, ca 3-4 kg kvar tror jag. :)

Nett

26 Jul 2012 10:30

Du klarar det skall du se :)

charlie

26 Jul 2012 10:39

aw tack hjärtat! Fan vad söt du e :)!

Gått ner lite till nu! WOOOP WOOP!

Vill ner till 60 kg ;)

du fixar dina mål o du kmr o klara av o gå ner 50 procent av dig sj. du e awesome du med!

puss

Sara Ekman

26 Jul 2012 17:20

Wow, bra jobbat! :)

Sofia

26 Jul 2012 18:27

Grymt mål. Klart du klarar det. Och vad häftigt sen. :)

Sofia

26 Jul 2012 18:27

Grymt mål. Klart du klarar det. Och vad häftigt sen. :)

Nilma

27 Jul 2012 06:54

Heja dig!

Kristin

27 Jul 2012 09:13

Wow vilken resa.så sjukt imponerad! Hoppas du fortsätter blogga när du nått ditt mål, för hålla vikten behöver man stöd och inspiration till också. Men du tränar ju och verkar ha gått ner på vanlig mat, så det kommer gå superbra!
Måste säga att du säkert tror att du är mkt större än du är, själv har jag gått ner ca25 kg, och fortfarande nu efter 4 år tror jag att jag är större än folk i min omgivning, fast jag inte är det. Så jobba på att uppskatta dig själv nu, är mitt tips. För inte vill du gå genom hela livet och vara missnöjd? Nej, heja heja självbilden!

Kristin

27 Jul 2012 09:20

Wow vilken resa.så sjukt imponerad! Hoppas du fortsätter blogga när du nått ditt mål, för hålla vikten behöver man stöd och inspiration till också. Men du tränar ju och verkar ha gått ner på vanlig mat, så det kommer gå superbra!
Måste säga att du säkert tror att du är mkt större än du är, själv har jag gått ner ca25 kg, och fortfarande nu efter 4 år tror jag att jag är större än folk i min omgivning, fast jag inte är det. Så jobba på att uppskatta dig själv nu, är mitt tips. För inte vill du gå genom hela livet och vara missnöjd? Nej, heja heja självbilden!

Diman Dilir

28 Jul 2012 17:51

grymt! hur gick du ner så mycket?:O kämpar själv med vikten men ser inga resultat :/

Q

29 Jul 2012 23:30

WOW! Go girl!

Diman Dilir

30 Jul 2012 23:16

vad är det för något?:)
Jag behöver all hjälp jag kan få! vad jag kan äta/inte äta osv!:) Tack♥

GeMina Arts

31 Jul 2012 10:52

wow, vad du har gått ner! det är imponerande :)

var gärna med i veckans blogg och vinn en länk i en vecka :)Gå in på: http://geminaarts.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1-2-3.html
annars får du ha en bra dag!

Jennifer

03 Sep 2012 16:27

Härligt, grattis!
Och lycka till med dom sista kilorna :)

Merja

08 Sep 2012 01:53

Det var länge sen jag var inne på din blogg, hejade (hejjar än) verkligen på dig och det är jätte roligt att se hur hårt du kämpar och hur långt du har kommit! :)

Kommentera

Publiceras ej