120722

2kommentarer

Frukost: Ett kokt ägg
Mellanmål: Äggröra m. bacon, keso & vattenmelon
Lunch: Caesarsallad
Mellanmål: Fiber/protein bar
Mellanmål: 2 minimorötter
Middag: Äggröra m. keso & soltorkade tomater
 
Övrigt: Nada prada pronto!
Träning: ca 40 minuters powerwalk
Kommentarer: Tider på mina mål var: 7, 9, 12, 14, 16, 19. Helt okej ändå, hur ska man ens hinna med ett till som det är meningen att man ska göra? Tycker jag inte gjort annat än ätit idag, men samtidigt känt mig relativt pigg med tanke på hur jag sovit senaste tiden.
 
Anywho, filmen Cockpit var awesome, gå och se den folks!
anywho, bio, cockpit, film, frukost, lunch, mellanmål, middag, mål, powerwalk, träning,

2 kommentarer

anna

23 Jul 2012 22:59

well done!!

jag tycker det är svårt att få in så många mål om dagen, jag äter typ två-tre och småäter emellanåt, haha!

Marie

25 Jul 2012 22:03

Jag är lite nyfiken på vad det var för fiber/proteinbar du åt till mellanmål? :) Har lite svårt att få till alla mellanmål när man är ute och ränner överallt :)

Kommentera

Publiceras ej