120702

1kommentarer

Frukost: Fil m. flingor
Lunch: Baconomelette m. keso & soltorkade tomater
Mellanmål: Honungsmelon & banan
Middag: Kycklingwook m. grönsaker
Kvällsmål: Knäcke m. ost
 
Övrigt: Pepsi max
Träning: Intervallträning 3.9 km
Kommentarer: Ännu en bra dag, undrar hur länge det håller i sig. Eller jag vet ju svaret, för jag och LP ska äta på American Pizza Place här i Falun imorgon, så där går det en aning utför. Tur jag inte kan äta så mycket.
Intervallträningen idag var killing, körde på så jag inte orkade mer. Och efter 2 km körde jag 1 km non stop med bara jogging, inte mycket för världen men för mig var det de. Hoppas det håller i sig och att det går bara bättre och bättre, för det är så skönt efterråt. Nu är jag helt slut och nyduschad i sängen!
dusch, falun, frukost, intervaller, lunch, mellanmål, middag, pepsimax, pizza, sängen, träning, världen,

1 kommentarer

Från vara den fula. Till den snygga.

02 Jul 2012 21:59

Det gör det säkert. =)

Kommentera

Publiceras ej