- 62,1 kg!

5kommentarer

Veckans +/-: -0,6 kg
Totalt: -62,1 kg
Minus i BMI: 21,24
Kvar till SLUTMÅL: 2,9 kg
 
Sjukt att vara så nära målet, som förmodligen inte längre är mitt mål för känns som jag inte är nöjd än på länge. Kanske måste utöka några kilon, vi får se när jag väl gått ner de där 2,9 vad som händer.
 
På min BMI sida där jag kollar står det:
Ditt BMI är 25.1
Du räknas som överviktig. För komma ner till normalvikt bör du gå ner 0.3 kg 
Sjukt att räknas som överviktig fortfarande, och så är det bara 0.3 kg kvar, borde man inte kallas som snart normalviktig eller nått då? Elakt att fortfarande kalla mig för överviktig haha. Fast det gör jag ju själv med så man får väl vad man förtjänar anar jag? Jag ska iallafall få bort det, både från internet och mig själv!
 
Förra sommarens shorts ska bli ännu större!
bmi, fet, kg, minus, normalviktig, shorts, sjuk, slutmål, vikt, överviktig,

5 kommentarer

Anonym

24 Jul 2012 11:24

Fan vad grym du e!!!!

Nilma

24 Jul 2012 11:37

Bra jobbat!

Sofia

24 Jul 2012 19:58

Jäklar. Här sitter jag och äter chips och läser om hur grym du är. :) Heja heja heja dig.

Madde

24 Jul 2012 21:51

Grymt jobbat!! Tänk om man själv kunna ha 2.9 kvar till sitt mål:P

anna

28 Jul 2012 11:47

Grym du är!!!

dock är ju du inte alls överviktig nu, bmi är ju asknäppt!!

Kommentera

Publiceras ej