Varken jag eller bilen ville egentligen

7kommentarer

Sådär, första skoldagen och dagen i Orsa avklarad.
Började med en jäkla bilväg upp i 20 minus grader och fel på bilen så de var lika kallt inne som ute, och vi fick stanna och gå ut hela tiden..och så kom vi såklart försent första dagen, men vi kanske ska vara glada att vi kom alls så som det gick.. så jag frös som ett as ska ni veta!

Sen var det en skön dag i skolan, med kebabsallad till lunch.
Efter skolan har jag inhandlat lite till min tomma kyl, och sen håller en myskväll på gång med Lillemor. Vi har gjort jättegod kycklingsallad tidigare och nu kollar vi på Walk the line och äter popcorn.

Champinjoner, majs, tomat, gurka, broccoli, morötter, fetaost, kyckling och dressing.

7 kommentarer

linda - en vimsig mamma

09 Jan 2012 20:34

oj hur fasiken kunde ni åka i bilen om det var så kallt inne också ? =/ kram

Malin I Form

09 Jan 2012 21:14

Usch då, låter inte som någon mysig bilresa :/

rumptott

10 Jan 2012 07:52

lät ju riktigt gott förutom broccolin =P

lät ju mysigt med 20minus.. här är de bara 0,6minus =D



kram <3

madelene

10 Jan 2012 09:38

såg verkligen spergott ut!

Nett

10 Jan 2012 09:52

Hua, det lät kallt det!

MIN CENTIMETERKAMP

10 Jan 2012 16:22

Ack så hungrig jag blev. kurrkurr ♥

Tur att det är nära till middag!

Sofia

10 Jan 2012 18:57

Mums! Tur att ni kom fram iallafall. :)

Kommentera

Publiceras ej