Utmaningar

5kommentarer

Det gäller att vara aktiv ute i svängarna, därför har jag gått med i 2 utmaningar detta år. Det är för att komma igång med året och med mig själv såklart. Utmaningarna är:

* Lets kick it! Hos MalinIForm.
- Här gäller det att få ihop så mycket kilometer man bara kan, och redovisa varje vecka. Med kilometer menar jag att gå, jogga, springa. Och jag kommet Kick it, tro mig där. Varje vecka är det dessutom olika veckoutmaningar som man får haka på om man vill, helt frivilligt.
* 150 dagars utmaningen hos Pernilla.
- Här får vi också lite olika utmaningar. Sen gäller det att sätta ett mål på hur många kilo man vill gå ner på dessa 150 dagar (sista mars). Och jag har ett mål på -5 kg tills dess.

NU KÖR VI DAMER OCH HERRAR!!

5 kommentarer

Anonym

03 Jan 2012 20:47

yeahii jag e också med på pernillas utmaning :)!

charlie

03 Jan 2012 22:06

aw du e la för söt hjärtat <3

MIN CENTIMETERKAMP

04 Jan 2012 15:36

HEJA, HEJA! :D

linda - en vimsig mamma

04 Jan 2012 23:46

utmaningra behövs och är så bra!! =) nu får vi peppa varnadra =) jag är själv med inne hos pernilla =) kram

Linda

06 Jan 2012 20:20

Duuu, det är 30e MAJ ;) Inte mars! Ååååh vi måste chittchatta om lovers också!

Kommentera

Publiceras ej