Jag tror på verkligheten

21kommentarer

Jag får så många frågor eller bara kommentarer rent ut om vad jag äter.
Så det är helt enkelt bara på tiden att skriva här så alla förstår ett och annat.

JAG HAR INTE GÅTT I KLOSTER! Äter jag ris eller pasta så behöver ni inte kommentera kolhydrater, kolhydrater, kolhydrater.. för jag är inte dum, okej? Jag vet vad kolhydrater är. Jag vet OCKSÅ att folk har ätit av det i århundranden utan att dö så varför låter ni som att jag ska det?
JA, jag ska gå ner i vikt! Jag ska inte gå i kloster!

Jag tror inte på att sitta och äta torr sallad och en bit gurka, jag tror på att äta som jag gör. Och om det innebär att jag äter ris EN eller TVÅ gånger i veckan, så är det de som innebär. OCH JA, till och med jag äter chips idag. Till och med. För jag tror på att kunna unna sig något ibland, och det innebär inte att jag kommer sitta och äta det varje dag i två veckor nu. Det innebär att jag unnar mig något för stunden.

Jag har gått ner över 55 kg mina vänner, tror ni inte jag vet vad jag kan äta och inte?
Så om ni ser att jag äter potatis på torsdag, tappa inte hakan, jag är bara människa!


Denna tjej gör så gott hon kan. Utan att ta bort allt från livet.

21 kommentarer

Ida

14 Jan 2012 22:44

Strunta i de negativa kommentarerna! Det handlar om att leva också, och du är hur jävla grym så helst! Hejar på dig, snygging! :D

Camilla

14 Jan 2012 23:00

Jag tycker du har en sund inställning :) Man kan äta allt men inte alltid... Lev livet och njut! Det gör jag, 11 månader sen min gbp! Ta hand om dig! Kram Camilla

Anonym

14 Jan 2012 23:22

hihi ;D kom ner t gbg då!!



O du .. bajs på folk som lägger sig i!

Malin

14 Jan 2012 23:29

Klart man ska äta kolhydrater också, annars orkar ju inte hjärnan med allt den ska fixa :) Visst att man kan inspireras av dieter, men man måste ju ändå hitta något som passar en själv och håller i längden! You go girl ;)

lisbeth

14 Jan 2012 23:31

Med tanke på din viktminskning fixar du det galant! Grattis! Lisbeth W

Jenny s

14 Jan 2012 23:36

Äh handlar om avensjuka tror jag! Men lite gott kan man allt unna sig ibland. Flytten till uppsala inledes med förkylnig o nu har jag tappat rösten och fast jag varit tyst hela dagen så kommer det bara ett kraxande läte när jag pratar normalt. Tappat rösten tidigare men då bara några timmar. Kämpa på!

Fanny

15 Jan 2012 03:04

Jag tycker du är grym kvinna! :D

(dom negativa kommentarerna kan ta sig någonstans ;)

Selena

15 Jan 2012 09:19

Bry dig inte... Finns folk till allt!

Finns alltid folk som ska ta fram pekpinnarna...

:-)

Kram

Jessi Fox

15 Jan 2012 10:24

Jag håller med dig JD!!!!!!!!! Man ska äta det man mår bra av. Och skita i vad andra tycker så länge man inte frågar eller ber om hjälp. Du är grym! Och SKITSNYGG!!!!!! Låt aldrig någon annan säga något annat.

Johanna

15 Jan 2012 10:39

Jag tror på dig, bry dig inte om de andra idioterna som inte vet bättre!

emma

15 Jan 2012 10:52

klart man får unna sig. men precis som du säger så är det ju ibland och inte varje dag.

Malin I Form

15 Jan 2012 11:27

Bra sagt!

Donken- Vince & Doas Morsa

15 Jan 2012 12:40

Skriver folk verkligen så? Att du som gör en viktresa, inte får äta NÅT??! Fokk har väl för fan mer innanför pabnbenet än så. Men där tar jag tydligen fel. DU gör väl för fan hur DU vill, på DITT sätt, som funkar för DIG! Har de ens sett hur smal du är idag?!?! Du är helt perfekt och supersnygg. Fin hy dessutom. Jag avundas dig! Pöss

anna

15 Jan 2012 13:36

Sjukt bra inställning du har! :) go for it!

Sandra - Alius Ego

15 Jan 2012 13:57

Stå på dig! Du vet vad som fungerar bäst för dig och vad du mår bra av, bara du och ingen annan! :)

sanna

15 Jan 2012 15:47

Man ska äta det man själv mår bra av. Jag unnar mig också ibland, det måste man göra här i livet :P



De är nog avundsjuka det handlar om i såna kommentarer, att du har opererat dig och det är därför du kan äta det du vill ibland och ändå gå ner i vikt då du inte klarar av att äta så mkt ? Ta bara inte åt dig av de dom skriver!

Jenny

16 Jan 2012 18:23

BRA TJEJEN! Du är grym, ta inte åt dig av sånt :)

Evelina

16 Jan 2012 19:12

Helt rätt av dig att äta som du gör! Tror dock dom som tjatar om att du äter kolhydrater inte förstår att du inte bantar utan du har bytt livsstil och att man kan gå ner i vikt av de. Visst de går inte lika snabbt men de håller i längden vilket är vad som räknas! :)

Michaela

16 Jan 2012 19:38

Herregud vilken skillnad på bilderna! Grattis, sjukt bra jobbat!!

Yohanna i Las Palmas

16 Jan 2012 22:32

Hallå där!

Kom förbi här av en slump och läste lite. Jättegrattis till din viktresa, det ser ut att gå kanon. Bra att du tar det lite lugnt också. Jag tror på det, sakta men säkert. Och att äta av allt men i lagom doser.

Du vet ju, du har ju gjort detta.

Jag har själv gjort en viktresa under 2011, för tredje gången, och nu fattas det 6 kilo till sommaren.

Detta klarar vi galant gumman ;)

Hälsningar

Yohanna

Mikaela Bjerring

21 Jan 2012 13:19

Härligt att du lyckats gå ner så mycket i vikt! Alltid underbart att läsa om personer som klarat av att göra positiva förändringar! Keep it up!

Kommentera

Publiceras ej