I'm going surfing

3kommentarer

Här sitter jag med en skål fil, banan & müsli. 1 h 15 minuter innan de är dags att gå.
Och dessutom är jag så lycklig just nu för jag har fått min mens!!
Hur fan kan man vara lycklig av att få det värsta som finns egentligen? JO, får jag det nu så är det slut nästa vecka när jag ska iväg på torsdag över hela helgen. Det kan inte vara bättre.

Angående min darling:
Så är det vissa som kommenterat om hon är min och så. Och NEJ TYVÄRR
hon är inte min. Inte så att jag är mamma iallafall, annars är hon min?
Haha, nä men jag är hennes faster, världens bästa faster.

3 kommentarer

Linda aka Javamorsan

12 Jan 2012 11:14

Din eller inte hon är såååååååååå söt!

Malin I Form

12 Jan 2012 11:37

Haha ja det brukar inte vara många som är glada över det ;) Jag är glad att jag slipper min hela tiden, hehe!

Johanna Öberg

12 Jan 2012 14:17

vilken sötis:D

ja men visst är det jobbigt att få mensen när man ska iväg!! det vill man ju verkligen inte, så förstår dig att du är glad nu^^

Kommentera

Publiceras ej