Det nalkas helg

4kommentarer

Idag har jag lyckats bra med maten, 5 mål har jag fått i mig. 5 bra mål!
Imorgon har jag prov i Opera (bokningssystemet flesta svenska hotell använder) och det känns bra, jag kan det nu helt enkelt. Sen ska jag in till Mora med Isabelle och det är jag så glad över att få komma iväg lite och göra någonting, det blir mys, något onyttigt och lite shopping!

Nu ska jag se klart biggest loser (som jag vill söka till!) sen lite skilda världar, sen måste jag fan sova då Lillemor tvingar mig gå till skolan 7.50 imorgon... GOD NATT!

4 kommentarer

Johanna

12 Jan 2012 21:57

haha va bar du inte ser den som det....hade blivit besviken om du sagt ja ;)



Bra jobbat med maten! :)

Nett

13 Jan 2012 07:58

Hoppas att provet kommer att gå bra :)

Malin I Form

13 Jan 2012 09:37

Härligt, lycka till med provet!

Fia

13 Jan 2012 12:59

Bra jobbat med 5 mål idag :)

Kommentera

Publiceras ej