Challenge

5kommentarer

Har blivit utmanad hos flera bloggare, och bättre sent än aldrig svarar jag.


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Bra fråga! Jag minns ju inte ens vad jag gjorde igår? Jag var ung och dum kan vi bara säga.

 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gjorde inte ett jota för exakt ett år sedan, men någon vecka längre fram så flyttade jag och mina löss till Bollnäs för att läsa lite turism och ha skoj. Och var duktig på att träna också, kanske ska lära av de nu.

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR!
• Chips
• Popcorn
• Dumle
• Gelehjärtan
• Jordnötsringar

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
ALLA Håkan Hellström låtar? Det är massa pluspoäng va!

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
• Släppa mitt eget klädmärke!
• Köpa en lägenhet på Södermalm
• Ge ut min egen bok
• Resa jorden runt

• Köpa en privatkonsert av Håkan

 

6) FEM DÅLIGA VANOR
• Den där jävla drycken.. pepsi max
• Jag är för jävla blyg och tar inte för mig ett dugg
• Väljer ofta tv'n framför allt annat, även skoljobb
• Skriker för mycket när jag blir irriterad
• Biter på nagel helvetena

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Kolla på bra filmer
• Läsa en bra bok
• Resa
• Exprimentera i köket
• Blogga

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
• Push up bh/toppar
• String trosor
• Smala klackskor
• Stickiga tröjor
• Äkta päls

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
• Kjell (telefon)
• Mac'en
• Alla mina filmer
• Skrivboken
• Stina

 

10) FEM  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Jag vill se alla som inte har gjort den. Men speciellt dig B!

5 kommentarer

Johanna

12 Jan 2012 16:52

Kul läsning :)

Malin I Form

12 Jan 2012 16:56

Vad roligt att läsa!



SV: Ja, gör det, riktigt mumsigt :D

Fanny

12 Jan 2012 18:59

B som i jag?:O Haha

Sofia

12 Jan 2012 20:49

Kul! :)

Johanna Öberg

12 Jan 2012 21:22

rolig lista! skoj att läsa:)

Kommentera

Publiceras ej