Avcheckning

8kommentarer

Tänkte gå igenom målen som jag satte för ett år sedan som skulle gå igenom under hela 2011. Vilka mål hade jag nu igen? Och hur gick det egentligen?

1. Första målet är ett projekt med Cornelia jag är med i, gå ner minst 6 kg från 3 januari till 27 februari.
Jag ska alltså klara det! - CHECK!

2. Gå ner minst 20 kg till midsommar - Snubblade på mållinjen.

3. Åka utomlands - jag bryr mig inte ens om vart längre. - Kreta, CHECK!

4. Åka till Göteborg minst 2 gånger. - En gång blev det bara där tyvärr.

5. Komma in på en utbildning till hösten! - Orsa, CHECK!

6. Fixa praktik nu på våren på t.ex ticket eller liknande. Falu turistbyrå, CHECK!

7. Spara pengar! Spara så jäkla mycket jag bara kan. Gärna minst 500 kr i månaden till sommaren. - CHECK!
- Att ändå klarat alla utom två är inte illa.(jag var dock jäkligt nära på midsommarmålet, och jag kom iaf till Götet en gång) Om ni missat mina löften för 2012 finns dom HÄR.

8 kommentarer

linda - en vimsig mamma

02 Jan 2012 20:41

jag hade ett bra nyår =) du då?Kram

Jannica

02 Jan 2012 22:24

Duktig du :)

linda - en vimsig mamma

03 Jan 2012 00:16

du har en utmaning hos mig! kram

anna

03 Jan 2012 11:27

Grymt att du klarade alla mål förutom två, även om du var sjuukt nära att klara de två också! :)

Linda aka Javamorsan

03 Jan 2012 17:39

Du är ju grym tjejen!! Kramar



PS ny adress http://www.mondoblog.se/javamorsan/

Fia

03 Jan 2012 21:02

Va väldigt bra att du checkade av nästan allt iaf :)

MIN CENTIMETERKAMP

04 Jan 2012 02:55

Härligt bruttan!

Det är trevligt att glädjas åt andras viktresor, fint att du tagit dig så otroligt långt.

Själv är jag också igång med viktminskning.



Finns det något tips du gärna delar med dig utav?

Vill du möjligtvis göra ett Bloglovin'-byte? :)

MIN CENTIMETERKAMP

04 Jan 2012 02:55

Insåg nu i efterhand att jag klickat mig in på HELT FEL inlägg. tihi!

Kommentera

Publiceras ej