120125

6kommentarer

Frukost: Fil med banan & musli
Lunch: Kalkon och ost sallad
Mellanmål: Knäckeskiva med smör och ost
Middag: Se bild!

Övrigt: Pepsi max
Träning: -
Kommentarer: Snålt med mat idag, och även snålt med träning. Men däremot inte snålt med att spendera pengar. Åkte in till Mora & Dollar store efter skolan och shoppade loss, sen betalat massa räkningar. Städat, laga mat, och gjort läxa. Inte förrän nu är jag klar för kvällen: Film!

Hur jag tillagar en awesome god kyckling som jag åt till middag:
Ta creme fraiche, sambal oelek & kinesisk soya - BLANDA!
Lägg i kycklingen i smeten och på en ugnsform - In i ugnen! NJUT!

Jag njöt tillsammans med en jätte god sallad gjord på: ostkuber, broccoli, gul lök, tomat, gurka, paprika, vitkål och rött äpple.

6 kommentarer

Anonym

25 Jan 2012 21:09

gud vilken god middag!

Malin I Form

25 Jan 2012 22:19

Den middagen såg inte fy skam ut!

Carolina

26 Jan 2012 07:21

Åh det lät gott.. det måste jag prova göra..Hur mycket sambal använder du?

Johanna Öberg

26 Jan 2012 16:36

man behöver shoppa loss ibland!:D så roligt^^

kaffehörnan

26 Jan 2012 17:51

De ser mums ut kycköing är supergott

malin

26 Jan 2012 20:59

lät enkelt o gott =)

Kommentera

Publiceras ej