Negativt besked - positiv dag

8kommentarer

Idag var jag och tog prover igen, inget bättre visade ju dom, få se vad min läkare säger på måndag - hoppas jag får åka tillbaka till Orsa och vardagen dock. Även om jag har det bra hemma.

Vi var ner och firade Malin (brorsans flickvän) som fyller år idag, hon fick presentkort till klippning av mig för så snäll är jag. För det fick jag en snickerskaka (inte en sån chokladbit utan egengjord - mums!) och snart ska jag och pappa åka ut och äta lite god middag, när mamma jobbar och allt.
Sen har jag kramat Tilda idag också, och skrattat med Emil så jag är nöjd.

8 kommentarer

linda - en vimsig mamma

16 Feb 2012 21:29

skön dag fast dåliga värden!! japp blir dte inte bättre förens nästa vecka med mitt knä så kör jag på ändå! kram

Sofia

16 Feb 2012 22:02

Det låter som du har det bra, trots att värdena inte är hundra. Hoppas dom blir bättre snart!

Johanna Öberg

16 Feb 2012 22:38

hoppas proverna visar bättre på måndag fina du!

anna

17 Feb 2012 07:51

usch, hoppas det inte är något farligt!

Nett

17 Feb 2012 09:37

Så trist med proverna, hoppas att dina värden kommer att förbättras.

Fia

17 Feb 2012 10:29

SV: Tack, tröjan e köpt på Gina :)



Krya på dig!

Joline

17 Feb 2012 22:17

Usch va tråkigt! Men vad gör man åt dåliga blodvärden då?

Nadja

18 Feb 2012 11:01

Tack det var mysigt. =)



Allt bra? =)

Kommentera

Publiceras ej