Ljus söndag

4kommentarer

Efter en skön promenad på ungefär 50 minuter är jag nu värd lite mat som mamma lagat ordning endast för min skull - Flygande Jacob. Hur gott som helst, iallafall hennes.

Sen när maten är uppmumsad måste jag göra lite läxa, ska ju skriva ett arbete om Isfestivalen i Harbin (KINA) som ska redoivisas till veckan. Riktigt roligt ämne nu, om Kina o deras historia.

Just idag ser jag ljust på livet, och ljust på att få iväg mina 7,1 kg - vill aldrig se dom mer! Jag tar 1 gram i taget, plussar på till ett kilo och jobbar därmed framåt till större och större siffror.

4 kommentarer

Joline

13 Feb 2012 08:33

Åhh va skönt att se orden "Jag tar 1 gram i taget, plussar på till ett kilo och jobbar därmed framåt till större och större siffror". Det behöver jag påminna mig om, jag är så dum som känner mig så stressad med vikten!!

Johanna Öberg

13 Feb 2012 12:29

gud va intressant med kina!!:)

Anna

15 Feb 2012 09:32

Hej JD. Följde din blogg för ca 1 år sedan och sen bytte jag dator och hittade inte din blogg igen... förens NU! Du ser helt fantastisk ut och det är en sån skillnad från förra året. Grattis till din succe!

Malin

23 Feb 2012 19:51

Flygande Jacob ar min favoritratt! Det ar ganska manga som inte vet vad det ar, eller aldrig ater det hemma har jag markt sa blir alltid lite glad nar jag ser att nagon annan gillar det ocksa.:)



Vad duktig du ar med viktnedgangen ocksa! Blir sa imponerad! Jag har gatt ner 25kg sedan september och har egentligen bara 5kg kvar att ga ner nu (mojligen 10 om jag bestammer mig for att ga ner ytterligare 5) och det gar ju sa segt pa slutet! :/ Men snaaaart dar!

Kommentera

Publiceras ej