Det gick bra förr

4kommentarer

VARFÖR HAR JAG INTE BLOGGAT FÖR?
Kanske för att jag shoppat i Mora, sovit hos Isabelle, lekt med Lillemor, duschat, tränat (fel ordning där) och massa annat. Livet rullade på så jäkla bra fram till igår kväll:
Jag råkade ut för en "olycka" så nu är foten stukad och typ hela benet sträkt så jag kan knappt gå, ligga, sitta eller ens existera. Skoldagen idag var pain in the ass, jag och Lillemor brukar gå dit på 10 minuter, idag tog det 25. Och jag har nästan mer ont nu än igår, kanske inte ska gå mer?

Värst av allt, Lillemor kommer hit sen för träning - och jag måste kolla på!
JAG VILL OCKSÅ TRÄNA!

4 kommentarer

Malin

01 Feb 2012 15:01

Du får träna något som du inte behöver benen till :) Men drygt att vara skadad, det var jag med förra veckan!

Nett

01 Feb 2012 20:11

Ajdå, du får ta och vila foten, lägg bandage runt om och ha den i högläge.

linda - en vimsig mamma

01 Feb 2012 23:00

nje men gud vad gjorde du då da om du lyckades med det? =/ kram

Linda aka Javamorsan

02 Feb 2012 08:35

Du har med andra ord haft ett liv :)

Kommentera

Publiceras ej