Sweet sunday!

7kommentarer

Till skillnad från förra helgen var denna helg något jag behövde.
 
Förra helgen blev det galet med fest både fredag och lördag, och efter det bestämde jag mig för att köra nyktert minst en månad. Well, jag brukar kunna vara bra på att hålla det jag lovar...ibland.
Men det blev lite öl igår när vi var och kollade på the Boppers ute i en park! 
Idag har jag varit på Cirkus, jag vet inte, alltså, är det så att det var roligare förr? För det var rätt segt. Men min lilla Tilda var lika söt som vanligt så det gör ingenting. 
 
Ikväll blir det mys med pizza och en svensk film, bättre går nästan inte att få till!
 
Igårkväll!

7 kommentarer

charlie

26 Aug 2012 23:15

aw du e så söt tack gumman :) <3

shit låter som du har haft dunder helger! O gud vad smal o söt du ser ut på denna bilden. SNYGGO!

Sofia

27 Aug 2012 20:55

Vad härligt. Tokigt hur välbehövliga helgerna är ibland. :)

Johanna Öberg

28 Aug 2012 21:36

sötis!:)

Nilma

29 Aug 2012 21:44

Usch ja, jag har tyckt att det har varit grymt tråkigt att gå ut sedan gymnasiet ;p

anna

30 Aug 2012 15:06

alltid kul med fest :)

Maj - en bra träningsblogg

10 Sep 2012 07:27

Jag hade den bästa helgen på väldigt länge! man kan ju ha kul utan alkohol också ^^,

Anonym

10 Sep 2012 23:29

JD vart har du tagit vägen???????!!!!

Kommentera

Publiceras ej