Ta mig på SPA!

12kommentarer

Efter denna veckas rabalder (kommer ett inlägg sen) så skulle jag verkligen behöva åka iväg på en SPA-weekend eller något. Bara komma bort och ha det hur skönt som helst, varmt bad, massage..you name it.

Jag har varit på SPA ett antal gånger, och skolan jag går på finns det en utbildning som handlar lite om SPA, vi har bland annat fått gratis behandlingar och massage av dom, hur duktiga som helst.
SPA var jag senast på i höstas, badade bubbelpool, åt massa god frukt, bastade, duschade och smörjde in sig med mängder av krämer, fick en skön avslappnande massage, det var helt enkelt toppen.
I Stockholm vimlar det ju av SPA, så det kanske är dit jag borde åka på nästa SPA-weekend?

Har läst många bloggar om bra SPA'n som finns där, så kanske ska ta mig en titt och boka upp något i sommar. Mitt emellan allt jobb och innan man återvänder till ännu ett år med skola och hetsigheter.

12 kommentarer

Fia

22 Apr 2012 15:59

Sv: tack mår lite bättre nu! Men hade inte klagat över att va på ett spa just nu. Har iofs aldrig varit på de så kan inte uttala mig men verkar va nåt för mig ;)

Viktkamp

22 Apr 2012 16:41

så härligt med spa =)

anna

22 Apr 2012 17:00

skulle också vilja åka på spa någon gång snart :)

Joline

22 Apr 2012 18:03

Jag har faktiskt aldrig varit på spa. Jag har tänkt tanken men jag skulle inte känna mig bekväm tror jag..

Nett

22 Apr 2012 19:49

Spa borde man unna sig oftare :)

charlie

22 Apr 2012 22:27

aw vad snällt sagt tack hjärtat för ditt stöd <3

Frugans viktiga resa

23 Apr 2012 09:23

Åh jag vill med åka på spa! Det har jag behövt länge och en vacker dag så ska jag åka iväg och bli ompysslad.

Danielas Lchf-Liv

23 Apr 2012 10:37

Åhh Spa är ju helt underbart!

Massage är typ det bästa som finns :)

Linda aka Javamorsan

23 Apr 2012 11:46

Inte alls min grej. Jag tar hellre ett hotellrum och en säng för bara mig :)

Frugans viktiga resa

23 Apr 2012 13:13

Tack hjärtat <3

MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

23 Apr 2012 13:27

Ohh SPA vill jag oxå åka på! :D

Sofia

23 Apr 2012 19:34

Åh jag är med dig där. Hade gärna åkt på spa. Tror dock jag kommer få det på min födelsedag, mamma är så dålig på att dölja sånt där och jag känner henne för bra. Så det ska bli skönt. ;)

Kommentera

Publiceras ej