Snart är det adjöss!

6kommentarer

Idag i skolan har vi pratat mycket om pengar, pris och löner inom våran bransch. - Intressant!
För er stackare som missat så går jag en Yrkeshögskola som heter Reseproducent, flashigt värre jag vet. Och jag gillar det sjukt mycket. Längtar till arbetslivet och att få pengarna.

Saker som händer nu:
Idag: Plugga kina, sen hej då-middag hos Lillemor. Packa!
Imorgon: Skola, läkaren, plugg och mys hos Isabelle. Packa!
Fredag: Kina prov, åka hem!

Sen är jag nog hemma ända till augusti, så blir nog många adjö till folk imorgon.
Sorgligt, men samtidigt innebär det praktik och sommarlov och det ska bli underbart.

Och Brynäs vann första finalmatchen igår. Nästa: Imorgon!

6 kommentarer

linda - en vimsig mamma

11 Apr 2012 20:24

ja det blir ett långt uppehåll från alla ! kram

Nett

12 Apr 2012 08:03

Låter intressant med din utbildning, vet du hur jobben ser ut när du är klar ?

Nilma

12 Apr 2012 11:39

Vill också komma ut i arbetslivet :)

Johanna Öberg

12 Apr 2012 14:24

va spännande! förstår att du längtar tills arbetslivet:D

Sofia

12 Apr 2012 22:01

Oh redan "sommarlov". Galet! :P



SV: Ja 400 är mycket, framförallt när man är student. Men jag har lyxen att ha ett heltidsjobb och ingen annan än mig själv att tänka på. Jag är värd en PT. ;)

trustmedarling

13 Apr 2012 10:55

låter som ett awesome jobb sen :D

Kommentera

Publiceras ej