Nystart 3241......

6kommentarer

Nu har jag kommit igång...igen!
Jag bara kommer igång, lägger av, kommer igång och lägger av.

Men nu SKA jag köra sista ruset innan sommaren är här.
Jag gjorde något som jag lovat mig själv att sluta med, igår sa jag: ny vecka, ny start. Hur ofta gjorde man inte det förr, varje måndag var nystart fram till fredag...senast. Men nu är trenden lite bruten.

IGÅR
Frukost: Stekt ägg med ost, sallad och keso.
Lunch: Tacos.
Mellanmål: Äpple.
Middag: Kotlettrad med champinjonsås och sallad.
Mellanmål: Keso med ost och skink skiva.
+ 1 h promenad med Sandra & 20 minuters kvällspromenad.

IDAG
Frukost: Knäckemacka med ost och keso.
Mellanmål: Stekt ägg.

Sen får jag inte äta på evigheter för idag ska jag till sjukhuset och göra en gastroskopi, dom ska gå ner med en kamera slang genom halsen och kolla inne i magen. Mår jag illa? ENORMT! Men tydligen något som måste göras, vi får se hur det går helt enkelt.

6 kommentarer

Anonym

24 Apr 2012 09:40

Va fin du var på bilden!

Linda aka Javamorsan

24 Apr 2012 11:01

Blir bra när det är över vännen!!

Nett

24 Apr 2012 13:07

Usch då, hoppas att det går bra på lasarettet.

Bibbi

24 Apr 2012 23:33

Gärna fler sådana inlägg om HUR o VAD du äter :)

Hoppasd et gick bra på sjukhuset :)

Kram och fin blogg som alltid :)

Sofia

25 Apr 2012 19:41

Det låter inte allt för trevligt. Förstår att det inte var din grej. Hoppas det går bättre nästa gång. Angående omstarten så vet jag så hur det är. Just nu är jag dock inne i en svacka så jag vet inte vad jag ska säga för att peppa dig. Hm. Kanske att jag sprang 3,5 km igår. ;) Hur går det för dig och löpningen? :)

Sofia

25 Apr 2012 19:42

Och angående ingefäran. Det är inte alls gott, men när man river den och blandar med citron är det mest citronen som smakar, även om det är stark. Men det är faktiskt ganska friskt sätt att börja dagen på. Dessutom kommer förbränningen igång till tusen. :)

Kommentera

Publiceras ej