Svar på tal!

10kommentarer

Hur går det för dig med maten nu när du börjat plugga då?

Svar
Jag tycker det går väldigt bra. Lite dåliga mellanmål kanske.
Min mat idag t.ex (har inte ätit middag än men kan skriva ändå för vet vad det blir för något, förberedelser vet ni väl vad är)
frukost: fil med müsli
mellanmål: ett plommon
lunch: egen pasta röra & pizzasallad
mellanmål: nektarin
middag: köttfärspaj med keso & pizzasallad
(jäkla pizzasallad, tar ju aldrig slut, haha)

Mellanmålen borde kanske vara annat än frukt hela tiden, men svårt att ta med sig något annat, eller komma på annat.
Annars äter jag bra, med mängd mål, 5 om dagen. Borde ha ett till efter middagen? Jag får fixa det ikväll kanske, en knäcke macka eller något. Det är ju så gott.

Men ja, när man går upp tidigt och kommer in i en ny vardag och gör saker blir man hungrig oftare vilket gör att jag kan lyckas med att äta som jag ska. Så på det sättet är det en bra flytt.

10 kommentarer

DONKEN- Vince & Doas Morsa

01 Sep 2011 16:58

fint att du äter såpass ofta, det är bra för kroppen. Men det vet du la redan. :P

man håller blodsockernivån jämn och har rätt bra flyt hela dagen. :P

(bör jag göra..!)



jaoojaooo, du skaa få se na. påminn mig! :P

man mmsa dig sen när jag fyllt på mobilen med bensin. eller hur det nu var.. :P

Heidi

01 Sep 2011 19:43

Jag tror jag äter dubbelt som mycket som dig. Känner du dig inte hungrig? Jag är jättehungrig inför varje mellanmål och ett plommon skulle aldrig räcka för mig... men det är ju jag det :) Det viktigaste är ju att du mår bra och är nöjd.



Kram

Eleonore

01 Sep 2011 19:59

Haha hur mycket pizzasallad har du? :P

Vicki

01 Sep 2011 20:46

52kilo så duktig du är!!!

Tränar du ofta och mycket??



Vart har du flyttat nu?



Ha det bra,Vicki

Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

01 Sep 2011 21:14

Ett tips är ju dom här bars/smoothie måltidsersättning man kan köpa :)



Jag gillar inte hösten, men längtar efter den bara för bebis kommer då :D Aha okej :) Hoppas du hittar någon som passar :)

Anonym

01 Sep 2011 21:22

:( gumman da! <3



men tycker att dt e en super ide med en psykolog eller kurator de ger så mkt mer än vad man tror och dt e inget fel och be om hjälp ibland för o få ordning på kaoset inombords!



Puss

linda - en vimsig mamma

01 Sep 2011 21:39

japp det är vi =) hehe får du från csn? kram

Malin I Form

01 Sep 2011 21:48

Gött att det funkar bra :D

Pernilla

02 Sep 2011 08:46

Det är ju superbra jobbat ju! Om du gillar keso kan jag tipsa om keso + lite fruktbitar till morgonmellanmål (eller senare om det finns kyl på skolan att ställa i) - körde jag på jämt när jag pluggade :)

Savannah - FETTOKRIG

02 Sep 2011 10:53

Kan inte du lägga ut ditt recept på pizzasallad? :D

blev sjukt sugen

Kommentera

Publiceras ej