Restart

5kommentarer

Middagen gick bra, jag blev lite stressad men det blev gott och hon älskade det. Kul! (ni får bilder mm. imorgon, bra va)

Nu kollar jag på den galna frun i Hollywood fruar, oh my god säger jag bara!

Funderar seriöst på att kika Scrubs istället, så mycket bättre.

För övrigt råkade jag hälla ut en massa soya på min fina duk, känns toppen. Den fick sig ett bad i duschen. Tänk om jag också var så liten så jag fick plats att ta ett bad i duschen.

Nej..
TILL ALLA ER SOM INTRESSERAS AV MITT VIKTKÄMPANDE
, det kommer komma tillbaka nu. Ska starta träning och göra saker bättre, på fredag blir det vägning. Och därefter varje fredag, kanske inte publicerar jämt, men det kommer ske. Jag ska ner nu, 75 kg till nyår. Det är en bit.

Dagens intag.
Frukost: Yoghurt med müsli
Mellanmål: Ostbröd
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: Ostbröd med tomat
Middag: "Thai"

Pretty good!

5 kommentarer

Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

12 Sep 2011 21:54

Ja :) Gör du så :)

Malin

12 Sep 2011 22:41

Heja heja!

linda - en vimsig mamma

12 Sep 2011 23:28

jag kommer hålla på dig pch peppa dig!! jag vet att du klarar det! kram

DONKEN- Vince & Doas Morsa

13 Sep 2011 01:37

håhh jävlar. du är så duktig med maten! Rutiiiner, hur får man in sånt..?

ska äta ofta och mycket. Men det blir lite och sällan. :( får bli på tjocka igen, då äter jag som en häst. för då är jag verkligen hungrig. jämt. :)

näh, en sak i taget. nu företag och skola in på dagis efter jul. haha!



njaejj eller jo eller njä. kanske gifta sig. haha!

Linda aka Javamorsan

13 Sep 2011 08:17

Du kommer fixa detta vännen!

Kommentera

Publiceras ej