Min dusch står och droppar

9kommentarer

Okej jag sa i förra inlägget att maten går bra och jag är duktig, men ibland kan det faktiskt bli lite goda snedsteg faktiskt. Gick hem till Emilia på kvällskvisten, snackade, kika Ullared och åt kladdkaka som hon precis hade bakat. Ibland är livet gött.

Imorgon är det dessutom kräftskiva och fest.
Jag har länge drömt om att bli bjuden på kräftskiva och imorgon smäller det, de är liksom bara att tacka och ta emot.

Men först har vi en lång dag i skolan att se fram emot.
(8.15-11.45)

Sen kommer MAMMA & PAPPA, med regnkläder, min cykel & lite annat. Wiii!
God natt people!

9 kommentarer

Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

01 Sep 2011 22:33

Ja, riktigt gott :D Snart blir det sängen däremot, trött som ett as :D



Gott med kladdkaka du :D

Heidi

01 Sep 2011 22:57

Jag äter 8 ibland men ska bara äta 7 ggr. Ibland blir det 6 också men mindre än det blir det sällan.



Men vi verkar alla ha fått olika instruktioner from våra respektive dietister.



Fast jag tycker huvudsaken är att man mår bra och går ner i vikt :)

linda - en vimsig mamma

01 Sep 2011 23:12

japp jag hde en men den är växlarna trasiga på så fick låna mammas nu under sommaren =) men nu så köpte jag en ny så nu ska jag fixa den andra så vi kan cykla med barnen =)

japp får också csn =) kram

DONKEN- Vince & Doas Morsa

02 Sep 2011 02:10

det kan va jääävligt bra att ha. både regnkläder och cykel. och såklart kladdkaka. bjuds det, så bjuds det ju. :P inga regler utan undantag. mohaha! ;)



jaaa precis. jag hoppas jag vinner fastän köttfärslimpan blev bara halvbra. men mätt blev jag! ;)

Nett

02 Sep 2011 08:02

Vad kul med fest och kräftor :)

Linda aka Javamorsan

02 Sep 2011 08:08

Åh vad skoj med kräfskiva :) Ha en underbar fredag nu Kram

anna

02 Sep 2011 09:55

ibland måste man faktiskt unna sig och det är du värd ;)

Malin I Form

02 Sep 2011 12:08

Vad mysigt med kräftskiva!

Sofia

02 Sep 2011 17:32

Åh kräftskiva! :D Jag älskar kräftor och dom i sig är ju inte särskilt onyttigt. Beror ju på vad du har till. Men njut iallafall! :)

Kommentera

Publiceras ej