Älskade goa fredag

3kommentarer

Säger bara: SKÖNT!

Eller ah, jag säger det klockan 14 då skolan slutar. Då, klockan 14 innebär det att jag klarat ännu en vecka i skolan och överlevt.
Jag börjar bli van med skolan och vara trött hela tiden, haha.

Få se vad som händer i helgen då, jag blir kvar här iallafall.
Tänkte kanske baka lite idag, åh så roligt, eller hur.

Igårkväll när skolan slutade var jag dötrött, helt kaputt..
Jag och Clara köpte med mat hem till mig, intog sängläge och kollade på Dear John. Fick anstränga sig för att inte somna (inte för att filmen var dålig, snarare huvudet)

3 kommentarer

Bibbi

16 Sep 2011 09:11

En underbar fredag önskar jag dig :)

Hoppas huvudet känns bättre idag.

Här är man dyngförkyld med sprängande huvud :(

Kramen till dig

Linda aka Javamorsan

16 Sep 2011 11:15

Hoppas helgen ger dig energi nu också!

Fanny

16 Sep 2011 22:47

NÄR KOMMER DU HEM!?

Förstår du hur as länge sen det va vi sågs eller?

Kommentera

Publiceras ej