Vaniljmunk

8kommentarer

Vilka dagar.. 4 dagar med redovisningar, jobbigheter, tårar, känslor, skratt, nervositet, lekar, skakiga ben.. och så vidare.

Imorgon är sista dagen på denna intensiva vecka med presentationsteknik. Jag har fått en rolig uppgift, och jag hoppas det kommer gå bra imorgon.

Åker hem till Hofors imorgon med, med bussen 13.10.
Ska bli väldigt skönt efter denna vecka, ser fram emot det.

PS: det är lite segt med bloggen just nu, mycket med skolan, och så försöker jag fixa med nya designen samtidigt som jag kommit igång med bok skrivandet. Det är mycke nu.

8 kommentarer

DONKEN- Vince & Doas Morsa

06 Oct 2011 23:15

BOKskrivande med ja! DÄÄÄR ser man! Go you JD! :D

tack så mycket! :D så jäkla gött. hihi!

pöss!

Kanie - Gastric bypass opererad, maj 2011.

06 Oct 2011 23:34

åhh fan vad gott det lätt med vaniljmunk men faaaan så mkt socker. =(

Jaaa, jag älskar också Kina och Thai! that's the thing liksom. =)



och jag känner sååå igen mig gällande tårar, skratt, frustration, nervositet med skolan. Jag har två examinationer nästa vecka som jag såååå ser fram emot! - eller inte. :)

Nett

07 Oct 2011 08:41

Vad skönt att dagarna är över, hoppas att du får det bra hemma i helgen.

Anonym

07 Oct 2011 08:53

ja men får du tid över så slå en pling :)!!



DO IT!! ;) saknat dt. hur har dt gått?



Puss

Malin I Form

07 Oct 2011 09:58

Håller tummarna för att det går bra idag då! :D

anna

07 Oct 2011 15:31

hoppas det gick bra idag! svårt att hinna med när man har mycket i skolan..

Pernilla

07 Oct 2011 17:36

Härligt med många järn i elden! Saknar att ha något att "göra". Vad kul med kinesiskan förresten. Det har jag helt missat för dina inlägg har inte kommit upp på min bloglovin denna vecka. Fast du finns där när jag kikar.. Lite knasigt.. Hoppas i alla fall du får en fin helg nu. Kramar

Johanna Öberg

08 Oct 2011 01:21

full fart hör jag! skönt med helg då:)

Kommentera

Publiceras ej